    From: "FreyKol" <o...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejne. Geny.
    Date: Mon, 25 Nov 2019 22:13:50 +0100

    Użytkownik "Mateusz Viste" <m...@x...invalid> napisał w wiadomości
    news:20191123125703.5b470d5b@mateusz...

    > Wokół mojego domu na kilku hektarach łąk hasają owce - często jak
    gdzieś idą to idą gęsiego. Jak ta z przodu zobaczy coś niepokojącego
    to staje. Reszta, wbrew temu co twierdzisz, nie wyprzedza na chama
    "odruchem fizjologicznym", tylko każda wychyla się lekko i zagląda żeby
    sprawdzić co się dzieje (ew. któraś korzysta z postoju by podrapać się
    za uchem lub obejrzeć wnikliwie swoją raciczkę). Jeśli okazuje się, że
    owca przewodząca po prostu chce sobie odsapnąć, to reszta - po
    upewnieniu się, że nie ma żadnego niebezpieczeństwa - wymija ją i idzie
    > dalej. Polscy kierowcy tak nie potrafią?

    > Mateusz

    Owce to mają w genach od dziada, pradziada.

    Polskie najlepsze geny wyjechały na Zachód
    i dlatego teraz tam jest mniej zabitych na drogach.

    W Polsce zostały geny świętych krów
    i geny debili kierowców, i geny te rozmnażają się świetnie.