  • Data: 2015-03-15 19:31:21
    Temat: Re: Kolejne BMW zabrało człowieka
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no już się dowiedzieliśmy że postawił je bo przewidział że będzie tamtędy
    > jechało bmw przy słabej przyczepności. Mógłby dać 30km/h bo może się
    > kiedyś zdarzyć tam "czarny lód"
    > Napisałem realnie z jaką prędkością się tam porusza

    Warunki kiepskie. Nie wydaje mi sie, ze wiekszosc tam jedzie wiecej niz 60.
    Jak patrze na tle innych Bmw moim zdaniem jechal okolo 80. Auto dostalo w
    bok od pasazera co jest kluczowe i pasazer zginal. Przy czolowce byc moze
    obylo by sie bez ofiar smiertelnych. Kierowca z Audi na filmie otwiera drzwi
    sam.