  • Data: 2011-11-19 23:56:34
    Temat: Re: Kolejne BMW, coś w tym jednak jest
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Michał,

    Saturday, November 19, 2011, 11:46:36 PM, you wrote:

    > ja mam nieco inne spostrzeżenia, zwłaszcza u tych co n-lat tą samą drogą
    > rano we Wrocławiu do pracy jadą..
    > Powiedzmy, że w 80% używają kierunkowskazów, często jednak nie do końca
    > właściwie.

    Ale jednak zdecydowana większość używa.

    > masz racje, ale na trasie, którą jeżdżę do pracy (99% DDR) jakieś 10%
    > używa ich nawet w dzień, pomimo że nie musi. Ale to są ci bardziej świadomi.

    Aż 10%? Chyba przeszacowałeś...

    > niestety masz rację
    > a co mają zrobić?

    Jechać prosto a nie skręcać razem z głową. A jak mają problem (ja mam
    i dlatego nawet nie podchodziłem do prawa jazdy kat. A), to do
    krawężnika, zatrzymać się i dopiero się rozgladać. Albo zamontować
    lusterko - przepisy nie zabraniają.

    > Oczu z tyłu głowy nie mają,

    A zrozumiałeś o jakim problemie piszę?

    > a w PoRD masz m.in. z tego powodu określoną odległość z jaką masz
    > obowiązek ominąć rowerzystę. A ilu kierowców tego przestrzega?

    Większość. Nikt nie chce mieć problemów z powodu palanta bez
    wyobraźni.

    :(

    --
    Best regards,