  • Data: 2011-11-19 23:46:36
    Temat: Re: Kolejne BMW, coś w tym jednak jest
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jasne - u nas murzynów biją.

    ja mam nieco inne spostrzeżenia, zwłaszcza u tych co n-lat tą samą drogą
    rano we Wrocławiu do pracy jadą..
    Powiedzmy, że w 80% używają kierunkowskazów, często jednak nie do końca
    właściwie.

    > Większość kierowców używa świateł zewnętrznych, w tym kierunkowskazów.
    > Większość rowerzystów nie używa swiateł zewnętrznych nawet w nocy

    masz racje, ale na trasie, którą jeżdżę do pracy (99% DDR) jakieś 10%
    używa ich nawet w dzień, pomimo że nie musi. Ale to są ci bardziej świadomi.

    > nie sygnalizuje zamiaru wykonania manewru.

    niestety masz rację

    > Zazwyczaj rozglądaja się przed manewrem nie panując nad odruchowym wykonywaniu
    skrętu i
    > wjeżdżaniem prosto pod koła samochodów.

    a co mają zrobić? Oczu z tyłu głowy nie mają, a w PoRD masz m.in. z tego
    powodu określoną odległość z jaką masz obowiązek ominąć rowerzystę. A
    ilu kierowców tego przestrzega?

    > Uprzedzając: tak, zauważam lekką poprawę jeśli chodzi o światełka,
    > szczególnie tylne w rowerach. Ale nadal większość nie jest wyposażona
    > nawet w odblaskowe :(

    no niestety.. Sam na takich idiotów klnę..

    --
    Pozdr.
    Michał