  • 1. Data: 2009-08-31 22:38:45
    Temat: Kolejna reklama Arduino
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    http://pl.engadget.com/2009/08/31/majsterkowicz-wysy
    la-w-kosmos-wlasnego-satelite-robi-niesamowit/
    Wypas zdjęcia. :)
    A dla tych co jeszcze nie znają Arduino:
    http://arduino.cc/

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 2. Data: 2009-09-01 11:00:45
    Temat: Re: Kolejna reklama Arduino
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > http://pl.engadget.com/2009/08/31/majsterkowicz-wysy
    la-w-kosmos-wlasnego-satelite-robi-niesamowit/
    > Wypas zdjęcia. :)

    Zdjęcia wypas, projekt na prawdę super, ale... ale to jest dosyć
    popularne ;)... w sensie, że nie jest jedyną osobą, która wysłała tak
    wysoko aparat ;)... widziałem kiedyś stronkę jakiegoś Polaka, który miał
    podobne zdjęcia... teraz szukając znalazłem inne tego typu fotografie...
    więc trochę dziwnie, że się tak tym podniecają ;)...

    > A dla tych co jeszcze nie znają Arduino:
    > http://arduino.cc/

    Hmmm... ten projekt to chyba nie w moim stylu jest ;P... a znasz go
    lepiej?? Mógłbyś (jako elektronik) się o nim wypowiedzieć?? :P... bo nie
    wiem, czy traktować to jako zabawkę dla dzieci, czy coś, kto każdy znać
    powinien ;)...

    Pozdrawiam
    Konop

  • 3. Data: 2009-09-01 11:13:14
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    Było chyba nawet na p.m.e.: http://moo.pl/~tygrys/balloon/polish.html

  • 4. Data: 2009-09-01 13:49:31
    Od: "Robbo" <p...@a...nie.mam>

    A ja mam pytanie, gdzie
    można kupić taki balon meteo?

    Robbo

  • 5. Data: 2009-09-01 17:31:14
    Od: "Konrad" <r...@w...pl>

    >A ja mam pytanie, gdzie
    > można kupić taki balon meteo?

    w sklepie dla murzynów :-)

  • 6. Data: 2009-09-01 17:40:21
    Od: Elektrolot <e...@N...pl>

    Robbo pisze:
    > A ja mam pytanie, gdzie
    > można kupić taki balon meteo?

    Pod linkiem, który podał Zbych jest dokładny opis gdzie i za ile.

  • 7. Data: 2009-09-02 05:52:17
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Trudno nazwać "satelitą" coś, co nie osiągnęło pierwszej prędkości
    kosmicznej. ;)

  • 8. Data: 2009-09-03 19:02:04
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    ja to robie od 5 lat :)

    http://copernicus-project.org/

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 9. Data: 2009-09-07 21:28:36
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    VSS pisze:

    > ja to robie od 5 lat :)
    > http://copernicus-project.org/

    Wszystko fajnie, ale mało rozreklamowane.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/