  • Data: 2012-04-23 21:11:40
    Temat: Re: Kolejna prowokacja?
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:1589192811.20120423012208@pik-net.pl.invalid...

    > wiedząc gdzie pracuję. Ale wydaje mi się niemożliwe, żeby ktoś tak
    > piszący przebrnął przez przez maturę - chyba, że załapał się na maturę
    > giertychowską.

    Nie miej złudzeń. Obecnie na maturze z polskiego można stracić tylko 6%
    punktów za błędy ortograficzne i interpunkcyjne. Tak więc teoretycznie rzecz
    biorąc nie ma żadnego problemu aby na maturze napisać praktycznie każdy
    wyraz z błędem i mieć wynik w okolicy 90%. :)

    http://www.studiowac.pl/934/matura-z-polskiego-w-pig
    ulce-punkty-zasady/
    a.. rozwinięcie tematu -> 25 punktów = 50%
    b.. kompozycja -> 5 punktów = 10%
    c.. styl -> 5 punktów = 10 %
    d.. język -> 12 punktów = 24%
    e.. zapis (ortografia i interpunkcja) -> 3p = 6%