    Subject: Re: Kolejna podwyżka za przejazd A2
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: twistedme <t...@o...pl>
    Date: Tue, 29 Dec 2015 08:57:59 +0100

    W dniu 2015-12-28 o 21:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik gobo g...@p...onet.pl ...

    > Mam tak samo.
    > Mało tego - korzystam z kazdej okazji zeby chłopakom na tirach
    > podpowiedziec, ze przynajmniej jedna bramkę miedzy Poznaniem a Wrzesnia
    > moagą ominać nadrabiając raptem kilka km.
    > Z zachłannościa już tak jest...

    Najbardziej wkurzające jest to, że płaci się z góry, nie tak jak np. na
    a1, zgodnie z logiką, za przejechany odcinek, tylko za wjazd. Jak jadę z
    Warszawy, to za cały odcinek płacę ok 10zł o ile dobrze pamiętam, a za
    ostatnie 30 km 17zł... Zawsze sobie obiecuję, że zjadę przed tymi
    bramkami, ale albo zapominam, albo już jestem tak zmęczony, że nie chce
    mi się kombinować.

    Jak znowu nie zapomnę, to następnym razem spróbuję ominąć te bramki w
    drugą stronę - jadąc do Warszawy.

    A udając się do Poznania nie zjechać we Wrześni na 92 i potem s5, to już
    ciężki grzech zaniedbania :)