  • Data: 2015-12-28 20:05:49
    Temat: Re: Kolejna podwyżka za przejazd A2
    Od: gobo <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej,
    Jeżdżę dużo po Polsce, a jeszcze więcej po Europie. Ceny na A2 są tak
    chore, że powiedziałem sobie że z premedytacją tę drogę będę omijał. I
    tak też robię. Za autostradę płaci firma, więc powinno mi to być
    obojętne, ale nic bardziej mnie nie wkurza niż zachłanność polskich
    biznesmenów operujących na marżach liczonych w setkach procentów. Chcą
    nażreć się chochlą, a nie łyżeczką. Ja im w tym nie pomogę.
    Piotr

    W dniu 2015-12-28 o 19:10, Czesław Wiśniak pisze:

> [...]
    3,nowe-stawki-za-przejazd-autostrada-a2-ceny-pojda-w
    -gore-dopiero.html?biznes=warszawa#BoxBizImg