  • 11. Data: 2010-11-28 17:33:21
    Temat: Re: Kolejna opowieść harleyowa a przy okazji piatkowo
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-11-26 15:29, siniaczek pisze:

    > http://www.youtube.com/watch?v=wGAxeUtjrG0

    Siema,

    dla takiej emerytury, to nawet byłbym skłonny przesiąść się na
    armaturę... ;) ;) ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 12. Data: 2010-11-29 09:44:45
    Temat: Re: Kolejna opowieść harleyowa
    Od: "huck" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Tytus" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Siemka
    >
    > *** "Johnny"
    > Piękne, piękne, piękne... A najlepszy fragment o tych 500
    > dolcach. Osobiście, chyba bym nie dał rady pokusie...
    >
    > Bo wspomnienia szlachetnieja z wiekiem
    > Ja tez kiedys przeprowadzalem babcie przez jezdnie
    :-) kiedys wszystko było inne
    motocykle posiadane tudzież
    huck

  • 13. Data: 2010-11-30 12:11:39
    Od: "j@" <b...@g...com>

    W dniu 2010-11-26 00:26, Szuwaks pisze:

    > Poczytajcie:
    > (...)W końcu wałek zregenerował mi kolega z Ochoty, Marek Sokołowski. (...)

    A "Sokół" jeździł chyba na białej Electra Glide

  • 14. Data: 2010-11-30 21:08:48
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "j@" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > A "Sokół" jeździł chyba na białej Electra Glide

    Tego nie wiem.
    Ale... z tego co słyszałem potrafił robić cudowne rzeczy
    nawet na podstawie zdjęć.
    Więc być może... :)

    Szuwaks