  • 51. Data: 2014-04-24 12:00:44
    Temat: Re: Kolejna ofiara
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Heraklit r...@f...pl ...

    > Ciekawe w jaki sposób przewidzieć swój wypadek i to czy pasy pomogą lub
    > zaszkodzą? Bo po wypadku to będzie już trochę za późno na decydowanie
    > czy zapiąć czy też nie...

    Dlatego decyduje prawdopodobienstwo.
    Ale rozmawiasz z Trybunem - warto wczesniej spojrzec co wypisuje na
    pl.soc.polityka :)

  • 52. Data: 2014-04-24 12:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jakub Witkowski j...@d...z.sygnatury ...

    > Czy Ty może sugerujesz, że "nie pomogą" = "zabijają"?
    > A jeśli nie, to skąd takie pytanie?

    Mam na mysli tylko sytuacje w ktorych zadziałaja.
    juz nawet przyjmujac, ze gdyby nie było pasów, nie byloby tez poduszek, to
    jednak zderzen przy predkosciach powyzej 50 km na godzine jest na drogach
    całkiem sporo. A wtedy pasy wydaje sie sa juz narzedziem ratującym zycie.
    I jakos nie słyszę aby co 10 przypadek powodował, że ktos przez te pasy nei
    wydostał się z samochodu i zginął przez wode, pociąg, inny samochód ktory
    na niego najechał.

  • 53. Data: 2014-04-24 12:52:32
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-23 16:55, jerzu pisze:

    > Jesteś specem od rekonstrukcji wypadków?

    Przedewswzystkim co dla Ciebie znaczy słowo "spec". - Chodzi o durnia z
    tytułem prof w typie tych wyjaśniających prawa fizyki ciemnemu ludowi w
    przypadku zamachu smoleńskiego?

    Niedługo pięćdziesiątka na karku, I choć nie mogą o sobie powiedzieć
    "wykształcony", to znam podstawowe prawa fizyki, trochę więcej niż
    podstawę zachowania ludzi w chwilach krytycznych.

  • 54. Data: 2014-04-24 12:53:03
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-23 21:46, K pisze:

    > dwa dni sie topil.

    Widać wystarczył dużo mniejszy czas głowy pod wodą na to aby wypadek
    okazał się być śmiertelny.

  • 55. Data: 2014-04-24 12:53:28
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-23 22:22, Michał Baszyński pisze:

    > bez zapiętych pasów nie wyszedł by, tylko wyleciał. Przez szybę.

    ... I przeżył, podobnie jak kiedyś Zientarski.

  • 56. Data: 2014-04-24 12:54:05
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-23 16:44, masti pisze:

    > i producent samochodów, który zrobił auto, które mogło mieć wypadek, i
    > wykonawcę i zarządcę drogi, producenta paliwa itd. itp.

    Producent samochodu nie zmusza groźbami do jeżdżenia tym co
    wyprodukował. Winny jest tylko bezmyślny(?) dyktator stosujący groźby i
    kary wobec kierowców i pasażerów za niezapięcie pasów..

  • 57. Data: 2014-04-24 12:54:44
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-23 16:55, J.F pisze:

    > Coz chcesz - prokurator bada sprawe, widzi naruszenie przepisow ... a
    > wiec stawia zarzuty za wszystkie przewinienia.
    > A potem czytasz "postawiono mu 15 zarzutow".
    >
    > Tylko ... skoro sie nie udalo ustalic kto prowadzil, to chyba nie bylo
    > tak ze pasy sie przyczynily do smierci jednego ...
    >
    > J.

    Czego chcę? W pierwszej kolejności uchylenia przepisów nakazujących pod
    rygorem kar zapinanie pasów "bezpoeczeństwa". Jak żaden szkodnik nie
    jest w stanie wyjść do rodzin zabitych ludzi w wypadkach drogowych na
    skutek nakazu zapinania pasów i przeprosić za skutek swojego ukazu to
    chyba nie ma co do tego wątpliwości że jest to szkodliwy zapis?

  • 58. Data: 2014-04-24 12:55:55
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-23 17:50, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Do kazdego coś innego.
    > Jeden miał pecha, drugi zachował się jak osioł...

    Nie mam pojęcia o co ci chodzi, jeden i drugi to ofiary nakazu jeżdżenia
    z zapiętymi pasami "bezpieczeństwa"..

    > Ta swołocz rozumie, ze w 99,9% te pasy pomoga ci uratować zycie i zdrowie.
    > A w tym jednym przypadku mamy przypadki gdzie jest odwrotnie ale tez takie,
    > w ktorych ktos przezył dzieki pasom, ale potem zginął, bo tych pasów nie
    > odpiął.
    > Zreszta - nie mam zamiaru się cofac do sredniowiecza i dyskutować o takich
    > absurdalnyh sprawach.
    > Na scieki tez sie denerwujesz? Kiedys wylewano przeciez na ulice! A pewnie
    > zdarzyło sie nie raz, że ktoś zginął bo się w łazience poślizgnął...

    A rodziny fryzjera, pasażera w Ferrari redaktora Zientarskiego i wielu
    innych? Wyjdzie do nich ta dyktatorska swołocz z swojej nory i przeprosi
    za śmierć tych ludzi?
    Zgadza się, np. ja nie ruszę autem zanim nie zapnę pasów, bo uważam że w
    erze poduszek powietrznych, jest to bardzo wskazane, ale są tacy
    kierowcy co uważają że jazda bez pasów jest dla nich bezpieczniejsza, i
    w moim odczuciu mają pełne prawo tak uważać i tak jeździć.

    Jasne, nie cofaj się do średniowiecza - zabierz ludziom jedną z
    ostatnich namiastek wolności osobistej - podejmowania decyzji o
    bezpieczeństwie własnym - nakaż im pod groźba zapinanie pasów w swoim
    własnym aucie.

  • 59. Data: 2014-04-24 12:56:20
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-23 23:43, Marek Dyjor pisze:

    > jakby nei pasy to by sie żywce zabił przed spaleniem...

    O czym ty prawisz, dobry człowieku?

    > jestes idiotą

    Ale na szczęście na drugim biegunie jesteś ty ze swoja mądrością, tak że
    jest względna równowaga.

  • 60. Data: 2014-04-24 12:56:37
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-24 07:05, mz pisze:

    > Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Fryzjer nie, nie miał wyboru - musiał jechać z zapiętymi pasami.

    > Też wtedy myślałem, że nie mam wyboru.

    Nie można tego porównywać - Ty nie wiesz co by sie stało gdybyś nie miał
    pasów zapiętych, tu fryzjer stracił życie bo był zmuszony do ich
    zapięcia, gdyby miał wybór mógłby przeżyć.