  • Data: 2014-04-24 15:35:14
    Temat: Re: Kolejna ofiara
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Nie mam pojęcia o co ci chodzi, jeden i drugi to ofiary nakazu
    > jeżdżenia z zapiętymi pasami "bezpieczeństwa"..

    Nie, fryzjer miał pecha, kolega Zientarskiego to tylko i wyłącznie ofiara
    idiotyzmu. Jak ktos leci 200 po miescie, to nie moze sie dziwic, ze sa
    ofiary...

    > A rodziny fryzjera, pasażera w Ferrari redaktora Zientarskiego i wielu
    > innych? Wyjdzie do nich ta dyktatorska swołocz z swojej nory i
    > przeprosi za śmierć tych ludzi?

    To tylko kilku w stosunku do setek którym pasy uratowały zdrowie czy zycie.

    > Zgadza się, np. ja nie ruszę autem zanim nie zapnę pasów, bo uważam że
    > w erze poduszek powietrznych, jest to bardzo wskazane, ale są tacy
    > kierowcy co uważają że jazda bez pasów jest dla nich bezpieczniejsza,
    > i w moim odczuciu mają pełne prawo tak uważać i tak jeździć.

    Ale uważać tak to głupota.
    Ale jestem za - pod warunkiem, że będą się od tej głupoty dodatkowo
    ubezpieczać. Przeciez chodzi o ogólne koszty spoleczne leczenia
    konsekwencji takiej głupoty.

    > Jasne, nie cofaj się do średniowiecza - zabierz ludziom jedną z
    > ostatnich namiastek wolności osobistej - podejmowania decyzji o
    > bezpieczeństwie własnym - nakaż im pod groźba zapinanie pasów w swoim
    > własnym aucie.

    Niesamowite - jestes w stanie krytykowac absolutnie wszystko, nawet to co
    ma sens.
    Nie boisz się, że jak kiedys bedziesz miał rację, to i tak nikt ci nie
    uweurzy pamietajac głupoty jakie wypisywałes wczesniej?