-
X-Received: by 10.152.22.129 with SMTP id d1mr367609laf.6.1398263673423; Wed, 23 Apr
2014 07:34:33 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!n15no841812lbi.0!news-out.google.com!du2ni1
4298qab.0!nntp.google.com!peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.c
om!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsf
eed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!ne
ws.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 23 Apr 2014 16:34:46 +0200
From: Trybun <I...@j...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.4.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kolejna ofiara
References: <5357a9d6$0$2377$65785112@news.neostrada.pl>
<lj8efb$f6r$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
In-Reply-To: <lj8efb$f6r$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
Lines: 28
Message-ID: <5357cf77$0$2227$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: user-46-112-220-63.play-internet.pl
X-Trace: 1398263672 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2227 46.112.220.63:1129
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1991
X-Received-Body-CRC: 1731013876
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2531061
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-04-23 15:16, elmer radi radisson pisze:
> On 2014-04-23 13:54, Trybun wrote:
>
>> Przymusu zapinania pasów tzw bezpieczeństwa:
>>
>> http://slupca24.pl/?p=17880
>>
>> Kto weźmie odpowiedzialność wobec śmierci tego powszechnie szanowanego
>> Człowieka?
>
> 1. jesli bylby przytomny i zdolny do samodzielnego opuszczenia
> pojazdu, prawdopodobnie bylby w stanie odpiac samodzielnie pas.
>
> 2. jesli nie bylby przytomny, utopilby sie i bez pasow.
>
> 3. czemu kierujaca nie udzielila pomocy swojemu pasazerowi?
>
> 4. statystyka pokazuje ze zapiete pasy ratuja zdrowie/zycie w
> nieporownywalnie wiekszej ilosci przypadkow, nizli komus szkodza.
>
>
Wszystkiemu winne te nieszczęsne zapięte pasy, to one uniemożliwiły
pomoc kierującej pojazdem. Pewnie wystarczyło unieść głowę ponad wodę.
Punkt nr4.- Czy nie lepiej by było dać pasażerom i kierującym pojazdami
wolnej ręki w tej sprawie, i ostrzec również przed tym że ich zapięcie
może w pewnych okolicznościach doprowadzić do śmierci?
Następne wpisy z tego wątku
- 23.04.14 16:44 masti
- 23.04.14 16:47 elmer radi radisson
- 23.04.14 16:55 J.F
- 23.04.14 16:55 jerzu
- 23.04.14 16:56 WOJO
- 23.04.14 17:26 tá´Ź
- 23.04.14 17:50 Budzik
- 23.04.14 17:50 Budzik
- 23.04.14 17:50 Budzik
- 23.04.14 17:50 Budzik
- 23.04.14 19:10 RadoslawF
- 23.04.14 19:31 ToMasz
- 23.04.14 19:38 jerzu
- 23.04.14 19:59 WOJO
- 23.04.14 20:19 mlodz
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=