  • 1. Data: 2023-06-13 19:21:38
    Temat: Kolejna Smrodociekawostka
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    Taką piękną dyskusję dzisiaj tutaj czytałem

    W dniu 13.06.2023 o 18:36, Shrek pisze:

    > On akurat czuje. Jakby mu do elektyka, którego akurat nie zna,
    > przyczepić wydech to też by poczuł;)

    No to zdradzę Szanownym smrodokierownikom, że te ich smrodowozy mają
    rurę wydechową po to by emitować tamtędy spaliny. I dlatego ją mają
    skierowaną do tyłu albo w bok bo emitują. Czekam na jakąś celną ripostę
    w rodzaju "a mój smrodowóz nie emituje spalin więc od jutra skieruję
    rurę do kabiny swojego smrodowoza"...

  • 2. Data: 2023-06-13 19:27:40
    Temat: Re: Kolejna Smrodociekawostka
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.06.2023 o 19:21, io pisze:

> [...]
    > skierowaną do tyłu albo w bok bo emitują. Czekam na jakąś celną ripostę
    > w rodzaju "a mój smrodowóz nie emituje spalin więc od jutra skieruję

    Chwilę po tym jak ty zaczniesz oddychać przez butelkę z wodą gazowaną -
    BTW - skład wody gazowanej i tego co wylatuje z rury nowoczesnego
    samochodu jest zaskakująco zbliżony:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 3. Data: 2023-06-13 19:32:08
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]

    > skierowaną do tyłu albo w bok bo emitują. Czekam na jakąś celną ripostę
    > w rodzaju "a mój smrodowóz nie emituje spalin więc od jutra skieruję

    Elektrownie węglowe też mają z jakiegoś powodu kominy o wysokości po
    kilkadziesiąt czy kilkaset metrów. Mamy oczekiwać, że powinny wyloty
    mieć skierowane w obieg wentylacji domów/mieszkań użytkowników elektrowozów?