  • 51. Data: 2010-10-10 11:17:11
    Temat: Re: Kolejka na myjnie
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > Na takich idiotów jedyną skuteczną metodą jest wąski korytarzyk będący
    > jedynym dojściem do kas, z oczojebną informacją "Stój TU, dopóki któraś
    > kasa nie będzie wolna!"

    ATSD takie rozwiazanie naprawde mocno przyspiesza - zwlaszcza jak trafi
    sie niezdecydowany pacjent z katalogiem "nagrod".

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 52. Data: 2010-10-10 11:21:21
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Przemek pisze:

    > Miałem napisać dokładnie to samo. Jak widzę wiecej niż 2 auta przed
    > myjnią, to nawet się nie zatrzymuję, moge zrobić to przy innej okazji.

    Nie kazdy może czy chce.

    > A jak juz podjeżdżam, to od razu wjeżdżam i idę do kasy po kupon/kod.
    > Po diabła mam zostawiać auto na parkingu, wsiadac, wysiadać 2 x razy?

    Po diabła JA mam czekać aż zdobędziesz kod? Bo nie chce ci się wysiadać
    dwa razy?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 53. Data: 2010-10-10 11:38:31
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 10 Oct 2010 11:21:21 +0200, DoQ <p...@g...com>
    wrote:

    > Po diabła JA mam czekać aż zdobędziesz kod? Bo nie chce ci się wysiadać
    > dwa razy?

    Bo jak przyjechał, to był pierwszy, a po uzyskaniu kodu mógł
    mieć pół godziny czy więcej z głowy. Pytanie: komu zrobić
    dobrze, komuś, czy sobie, jest wciąż aktualne.

    r.
    _____________

  • 54. Data: 2010-10-10 11:39:49
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Robert Rędziak pisze:

    > Bo jak przyjechał, to był pierwszy, a po uzyskaniu kodu mógł
    > mieć pół godziny czy więcej z głowy. Pytanie: komu zrobić
    > dobrze, komuś, czy sobie, jest wciąż aktualne.

    Na stacji ja bylem pierwszy, wiec dlaczego ktos kto przyjechal po mnie
    ma wyjechac wczesniej?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 55. Data: 2010-10-10 12:01:38
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-10-10 11:12, MadMan pisze:

    > Twoja wiara w ludzi jest porażająca.

    Myślisz, że sensowniejsze byłoby zintegrowanie automatu kolejkowego z
    dystrybutorami, tak by po odłożeniu pistoletu drukował się numerek do
    kas (wydzielonych - obsługujących tylko tankowanie i ew. płyn do
    spryskiwaczy)? :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 56. Data: 2010-10-10 12:17:53
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Robert Rędziak

    > Bo jak przyjechał, to był pierwszy, a po uzyskaniu kodu mógł mieć pół
    > godziny czy więcej z głowy. Pytanie: komu zrobić dobrze, komuś, czy
    > sobie, jest wciąż aktualne.

    Jak wchodzisz do sklepu to też blokujesz pustą kasę pustym wózkiem i
    znosisz do niego produkty z całego sklepu bo "w sklepie byłeś pierwszy"?

    --
    ignorance is bliss

  • 57. Data: 2010-10-10 12:19:02
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Każdy myślący w kolejce nie stoi.

    Oczywiście.

    > Jak nie ma kolejki, to wjeżdża do myjni i idzie po kupon

    Tak się nie zachowuje myślący tylko burak.

    --
    ignorance is bliss

  • 58. Data: 2010-10-10 12:19:35
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-10-10 11:39, DoQ pisze:

    > Na stacji ja bylem pierwszy, wiec dlaczego ktos kto przyjechal po mnie
    > ma wyjechac wczesniej?

    A może on był pierwszy, tylko wcześniej sobie zeżarł gorącego kundla,
    wypił namiastkę kawy, czy poprzeglądał nagrody w konkursie frajerskim? :>

  • 59. Data: 2010-10-10 12:23:24
    Od: Excite <n...@n...pl>

    W dniu 10.10.2010 11:38, Robert Rędziak pisze:
    > Bo jak przyjechał, to był pierwszy,

    Gdzie był pierwszy ? Na stacji benzynowej ? To niech sobie stanie
    pierwszy do tankowania albo pierwszy zajmie miejsce na parkingu. Bo
    pierwszym do użycia myjni to on nie był skoro zostawił auto, zablokował
    stanowisko i poszedł. Myjnia to nie parking, tam się myje a nie auta
    przechowuje. Obok stanowisk z myjnią przeważnie jest kilka miejsc
    parkingowych ale samozwańcze VIP'y nie będą się hańbić myśleniem o
    innych ludziach i używaniem parkingu. Niech hołota sobie czeka aż wielki
    Pan skończy swą powinność. To się chyba nazywa syndrom małego wacka czy
    inny egocentryzm.

  • 60. Data: 2010-10-10 12:27:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości news:

    > Tak się nie zachowuje myślący tylko burak.

    Burak to jest ktoś, kto uważa że świat kręci się wokoł niego, więc w związku
    z tym każdy mieszkaniec świata ma obowiązek robić mu dobrze.
    A normalny człowiek wie, że każdy musi sam o swoje interesy zadbać, więc on
    przede wszystkim ma dbać o swoje.
    A nie przejmować się tym, że ktoś kto przyjedzie minutę PÓŹNIEJ i akurat ma
    karnet (czyli szansa bliska zeru), będzie musiał stać może o 1 minutę
    dłużej, z tytułu zakupu żetonu.
    Jak ktoś normalny ma wybierać czyjeś dłuższe oczekiwanie, albo swoje dłuższe
    oczekiwanie, to jego interes wygrywa, inaczej nie jest normalny.