  • 41. Data: 2010-10-09 19:28:45
    Temat: Re: Kolejka na myjnie
    Od: DoQ <p...@g...com>

    MadMan pisze:

    > Akurat "rozdwajająca się kolejka" to raczej dobry wynalazek.

    No toć piszę, trafił się idiota który wymagał przyporządkowania...

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 42. Data: 2010-10-09 21:47:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin DoQ

    > Ale jakiej odpowiedzi oczekujesz? Dla każdego myślącego oczywiste jest,
    > że w kolejce ustawia się ten, co już ma monety/żetony/karnet/cokolwiek.

    Każdy myślący w kolejce nie stoi.
    Jak nie ma kolejki, to wjeżdża do myjni i idzie po kupon, a jak jest to
    jedzie dalej.

  • 43. Data: 2010-10-09 23:59:41
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Alf/red/" <a...@u...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Ale zauważasz, że właśnie Ty jemu się wcisnąłeś i zostałeś cwelem?

    chcialbys, kolejki nie bylo
    zaparkowalem
    wrocilem za minute z 5 sekundami
    i zrobilem swoje

    nie moja wina ze je.. automat nie przyjmmie 10 czy 20zl
    bo zaplacic chce wiec w czym ty masz problem?

  • 44. Data: 2010-10-10 01:14:31
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 9 Oct 2010 17:46:05 +0200, Dysiek <b...@b...pl> wrote:

    > ale na zewnatrz? Po co? :-)

    Żeby się portki nie uwaliły.

    r.
    _____________

  • 45. Data: 2010-10-10 02:36:19
    Od: Excite <n...@n...pl>

    W dniu 09.10.2010 23:59, Kris pisze:
    > chcialbys, kolejki nie bylo
    > zaparkowalem

    Skoro zaparkowałeś to w kolejce nie stałeś.

    > nie moja wina ze je.. automat nie przyjmmie 10 czy 20zl
    > bo zaplacic chce wiec w czym ty masz problem?

    Co kogo obchodzi że nie przygotowałeś sobie odpowiednich monet. Twój
    problem więc czekaj w kolejce jak każdy zamiast ją blokować i zgrywać
    cwaniaka.

  • 46. Data: 2010-10-10 09:41:56
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    rozwiązanie jest proste

    jak myjnia pusta to kupujesz żeton i potem jedziesz przed wiazd (oki moze
    już być kolejka)
    jak jest kolejka to stajesz w kolejce i idziesz po żeton/kartę

    w ten sposób nie powodujesz przestoju myjni.
    po co bić pianę?

  • 47. Data: 2010-10-10 10:48:51
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Żeby się portki nie uwaliły.

    Ja tam sie o swoje auto nie wycieram :-) Motocykl owszem myje :-)

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 48. Data: 2010-10-10 10:56:04
    Od: Przemek <p...@g...com>

    On 9 Paź, 21:47, "Cavallino" <c...@k...pl>
    wrote:

    > Każdy myślący w kolejce nie stoi.
    > Jak nie ma kolejki, to wjeżdża do myjni i idzie po kupon, a jak jest to
    > jedzie dalej.

    Miałem napisać dokładnie to samo. Jak widzę wiecej niż 2 auta przed
    myjnią, to nawet się nie zatrzymuję, moge zrobić to przy innej okazji.
    A jak juz podjeżdżam, to od razu wjeżdżam i idę do kasy po kupon/kod.
    Po diabła mam zostawiać auto na parkingu, wsiadac, wysiadać 2 x razy?

    pozdr
    Przemek

  • 49. Data: 2010-10-10 11:05:02
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-10-09 19:28, DoQ pisze:

    > No toć piszę, trafił się idiota który wymagał przyporządkowania...

    Na takich idiotów jedyną skuteczną metodą jest wąski korytarzyk będący
    jedynym dojściem do kas, z oczojebną informacją "Stój TU, dopóki któraś
    kasa nie będzie wolna!"

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 50. Data: 2010-10-10 11:12:53
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 10 Oct 2010 11:05:02 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
    napisał(a):

    > Na takich idiotów jedyną skuteczną metodą jest wąski korytarzyk będący
    > jedynym dojściem do kas, z oczojebną informacją "Stój TU, dopóki któraś
    > kasa nie będzie wolna!"

    Twoja wiara w ludzi jest porażająca.

    --
    Pozdrawiam,