  • 201. Data: 2010-10-11 11:56:45
    Temat: Re: Kolejka na myjnie
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message
    news:i8t1f9$3rv$1@mx1.internetia.pl...

    > Jak to czemu zablokowaniem?
    > Mam kwit na myjnie, chce umyc samochod. Nie moge tego zrobic bo
    > zablokowales wjazd na myjnie nie bedac przygotowanym do uslugi. Dlaczego
    > mam czekac az ogarniesz temat, uzbierasz drobne czy tez wystoisz sie w
    > kolejce za kuponem?

    Wiecej czasu w zyciu tracisz pierdolac takie farmazony w internecie calymi
    dniami, niz czekajac te trzy minuty w kolejce.

    Polacy to naprawde specyficzny narod.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 202. Data: 2010-10-11 11:59:22
    Od: DoQ <p...@g...com>

    kamil pisze:

    > Wiecej czasu w zyciu tracisz pierdolac takie farmazony w internecie
    > calymi dniami, niz czekajac te trzy minuty w kolejce.
    > Polacy to naprawde specyficzny narod.

    Tak tak...Teraz idz poscigaj jakiegos TDI i pochwal sie wszystkim jakie
    masz szybkie Subaru prymitywku.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 203. Data: 2010-10-11 12:30:50
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Tak tak...Teraz idz poscigaj jakiegos TDI i pochwal sie wszystkim jakie
    > masz szybkie Subaru prymitywku.

    Misiaku kolorowy, ja przynajmniej nie pienie sie, bo ktos przede mna w
    kolejce mial czelnosc zrobic cos inaczej, niz swiete prawo poganiaczy
    nakazuje. :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 204. Data: 2010-10-11 12:47:18
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    ..:maniek:.. wrote:

    > Jesli masz problem

    Wskaż, słonce, gdzie napisalem rzekom, iż ja.
    ;>

    >ze zorganizowaniem sobie popoludniu dodatkowych 15min
    > na "umycie" po pracy przy powrocie do domu to faktycznie musisz byc
    zabiegany!

    Gówno mnie obchodzi o której ci ludzie konczą pracę i co po niej jeszcze
    robią.
    Podnoszę fakt, że mogą mieć akurat w weekend czas na mycie auta.
    Ot, tak po prostu.

    > taka matematyka calkowicie tlumaczy sens 3 godzinnego oczewkiwania na
    mycie w
    > pewnie jedyny wolny dzien w tygpodniu ;-)

    Twoja matematyka? Ale jaka?
    I od kiedy to porządne umycie auta to kwadrans?
    Myłeś kiedyś porządnie auto?
    Całe?

    W piętnaście mniut po wyjściu z pracy?
    Opowiedz dokładnie...

    --
    Bydlę

  • 205. Data: 2010-10-11 13:01:35
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-11 11:50, DoQ pisze:
    (...)
    > Ja tez przyjechalem tylko na myjnie, mam kod w kieszeni - mam czekac na
    > Ciebie az sie ogarniesz na stacji?

    Być może - ja tam sobie grzecznie czekam w kolejce, niezależnie od tego
    czy ktoś już ma ten kupon, pogubił się w obsłudze automatu, czy też ma
    problem z poprawnym ustawieniem się w prowadnicach. Podobnie jak w
    kolejce do bramki na autostradzie, przy wyjeździe z parkingu,
    czy zwyczajnie w kolejce do dystrybutora a później do kasy. Dzień
    jak co dzień.

    > Aha, metody siłowe zamiast empatii i logicznego myślenia...

    Nie wiem, poddaję Ci różne pomysły, które zabezpieczą Twój prywatny
    interes. Empatia działa nie tylko na Twoją korzyść, a co do logiki
    - dla mnie doszukiwanie się sztucznych problemów raczej nie jest
    dowodem na logiczne myślenie. Oczywiście, przy stosownie dobranych
    założeniach pewne wnioski można nazwać logicznymi, ale to inna kwestia.

  • 206. Data: 2010-10-11 13:11:17
    Od: Excite <n...@n...pl>

    W dniu 10.10.2010 23:38, Kris pisze:
    > ale nie bede w placy dlatego ze glupi automat nie przyjmuje papierow
    > jakos na NESTLE nie maja z tym problemu

    Dobrze wiesz że na myjniach bezdotykowych masz do wyboru albo kartę z
    doładowaniami albo monety. Jak się nie podoba to nie korzystaj, przecież
    nie ma przymusu. Ale jak już chcesz korzystać to nie blokuj innym wjazdu
    w ramach jakiejś urojonej kary za zły automat do przyjmowania należności.

    > do kasy tez podchodzisz jak masz tylko odliczone cwaniaku ?

    W kasie jest sprzedawca który ma ustawowy OBOWIĄZEK wydać resztę wiec
    nie wiem o czym piszesz. Jak już chcesz jakieś przykłady podawać to może
    je wpierw przemyśl.

  • 207. Data: 2010-10-11 13:15:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Excite" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Dobrze wiesz że na myjniach bezdotykowych masz do wyboru albo kartę z
    > doładowaniami albo monety.

    Myjnia myjni nie równa, więc takie generalizowanie na podstawie myjni do
    której masz najbliżej jest całkowicie pozbawione sensu.

  • 208. Data: 2010-10-11 13:37:38
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-10-10 22:42, DoQ pisze:
> [...]
    jeśli ktoś zablokuje czymś kasę (faktura, gorące psy itp.) to reszta przechodzi do
    innych kas i nie ma "pokrzywdzonych".

    > No o to mi wlasnie chodzi.

    No i widzisz, łączna przepustowość identyczna, statystycznie więc wychodzi na zero:)
    Jednych to przyspiesza a innych opóźnia, w szczególności zaś tych którzy potrafią
    trafnie wytypować szybszą kolejkę :)

  • 209. Data: 2010-10-11 13:40:31
    Od: Excite <n...@n...pl>

    W dniu 11.10.2010 13:15, Cavallino pisze:
    > Myjnia myjni nie równa, więc takie generalizowanie na podstawie myjni do
    > której masz najbliżej jest całkowicie pozbawione sensu.

    No to się dowiedz u obsługi albo przeczytaj instrukcje a potem pchaj się
    autem na myjnie. Jak idziesz do sklepu i chcesz płacić kartą tam gdzie
    kartą płacić się nie da to też każesz ludziom czekać, w ramach kary
    blokujesz kasę i idziesz do domu albo bankomatu po gotówkę ? Sytuacja
    analogiczna do blokowania myjni i zwalania winy na automat.

  • 210. Data: 2010-10-11 13:44:46
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-10-09 05:30, ..:maniek:.. pisze:

    > mnie za to najbardziej rozwala widok kilkunasto/dziesiecio samochodowej
    > kolejki w sobotnie/niedzielne sloneczne popoludnie! ehh...myjnia czynna cala
    > dobe, mozna podjechac i o 1 w nocy i umyc ten samochod w 3 min ale wiekszosc
    > spoleczenstwa woli cala wolna od pracy sobote/niedziele w kolejce do myjni
    > spedzic...to jest wg mnie debilizm ;-)

    Żona hetera, wrzeszczące bachory... człowiekowi należy się w weekend chwila
    wytchnienia z jedynym przyjacielem, na myjni albo z kluczem, pod nim :)