  • 131. Data: 2010-10-10 20:49:11
    Temat: Re: Kolejka na myjnie
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Artur Maśląg pisze:

    > No cóż, najwyraźniej nie jest prosta. Zdarzało mi się dużo dłużej
    > czekać z różnych przyczyn - nawet będąc pierwszym :)

    Ale tu chodzi o zasady, nie o jednostkowe przypadki awarii.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 132. Data: 2010-10-10 20:51:22
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Artur Maśląg pisze:

    > Pierwszy w kolejce może do myjni nie wjeżdżać z różnych przyczyn.

    Pierwszy w kolejce ma czatowac przy/w samochodzie i wjechac do myjni
    niezwlocznie kiedy bedzie to mozliwe. Szczerze mowiac zwisa mi to, ze
    dostal sraczki a jedynym miejscem do zaparkowania byl podjazd myjni.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 133. Data: 2010-10-10 21:06:04
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2010-10-09 05:30, ..:maniek:.. pisze:

    > mnie za to najbardziej rozwala widok kilkunasto/dziesiecio samochodowej
    > kolejki w sobotnie/niedzielne sloneczne popoludnie! ehh...myjnia czynna cala
    > dobe, mozna podjechac i o 1 w nocy i umyc ten samochod w 3 min ale wiekszosc
    > spoleczenstwa woli cala wolna od pracy sobote/niedziele w kolejce do myjni
    > spedzic...to jest wg mnie debilizm ;-)

    e to jeszcze nic ja kiedyś uwieczniłem na fotce kolejkę do myjni w
    wigilię. Kolejka na 15 aut, godzina 15, pogoda deszczowo-śniegowa. Ehh.
    POzdrawiam
    marcin

  • 134. Data: 2010-10-10 21:07:06
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-10 20:38, DoQ pisze:

    > Jak to czemu zablokowaniem?
    > Mam kwit na myjnie, chce umyc samochod. Nie moge tego zrobic bo
    > zablokowales wjazd na myjnie nie bedac przygotowanym do uslugi.

    Zaraz - ja byłem przygotowany do usługi. Moja wina, że tak akurat
    myjnia wymaga kwitka z kasy?

    > Dlaczego
    > mam czekac az ogarniesz temat, uzbierasz drobne czy tez wystoisz sie w
    > kolejce za kuponem?

    Ponieważ takie jest życie? Czy ja mam narzekać, ze ktoś płaci gotówką
    na Neste i automat mu w kółko banknot odrzuca? Mógł użyć karty.
    Z drugiej strony jak czytam narzekania, że na rachunku karty
    zablokowano więcej niż tankowanie to naprawdę mnie to luzuje :)

  • 135. Data: 2010-10-10 21:08:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-10 20:49, DoQ pisze:

    > Ale tu chodzi o zasady, nie o jednostkowe przypadki awarii.

    Zasada jest taka, że chcesz umyć samochód i za to zapłacić.
    (Kwestię niepłacących pomijam)

  • 136. Data: 2010-10-10 21:19:55
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-10 20:51, DoQ pisze:

    > Pierwszy w kolejce ma czatowac przy/w samochodzie i wjechac do myjni
    > niezwlocznie kiedy bedzie to mozliwe.

    Nie tyle ma, co powinien. Przynajmniej w założeniach :)

    > Szczerze mowiac zwisa mi to, ze
    > dostal sraczki a jedynym miejscem do zaparkowania byl podjazd myjni.

    Tak szczerze, to mi zwisają różne nerwowe i nieuzasadnione reakcje
    tych z tyłu. Tych z przodu również :). Stacje sprzedają kiełbaski,
    lotto, kawę itd. Jak stoisz w kolejce we własnym mniemaniu
    nienależnie, to zmień usługodawcę. Nie to, bym usprawiedliwiał
    głupotę ludzką w postaci zostawienia samochodu przed myjnią
    i pójścia na kawę, niemniej tak ten świat jest zbudowany.

  • 137. Data: 2010-10-10 21:20:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Bluzgi, inwektywy, wyzwiska - nazywaj sobie swoją twórczość jak chcesz.

    Dasz wreszcie przykład?

    --
    ignorance is bliss

  • 138. Data: 2010-10-10 21:20:49
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Artur Maśląg pisze:

    > Zaraz - ja byłem przygotowany do usługi. Moja wina, że tak akurat
    > myjnia wymaga kwitka z kasy?

    O, a od kiedy to w automatycznych myjniach placi sie po usłudze?

    > Ponieważ takie jest życie? Czy ja mam narzekać, ze ktoś płaci gotówką

    Tzn. jakie? Że trzeba ustępować pierdołom które nie wiedzą jak obchodzic
    się z automatyczną myjnią? ;)

    > na Neste i automat mu w kółko banknot odrzuca? Mógł użyć karty.
    > Z drugiej strony jak czytam narzekania, że na rachunku karty
    > zablokowano więcej niż tankowanie to naprawdę mnie to luzuje :)

    Tu akurat związku nie widzę.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 139. Data: 2010-10-10 21:21:47
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Maśląg

    > Pierwszy w kolejce może do myjni nie wjeżdżać z różnych przyczyn.

    I co w związku z tym?

    --
    ignorance is bliss

  • 140. Data: 2010-10-10 21:28:18
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Artur Maśląg pisze:

> [...]
    > głupotę ludzką w postaci zostawienia samochodu przed myjnią
    > i pójścia na kawę, niemniej tak ten świat jest zbudowany.

    Niech sobie sprzedają kiełbaski i kawę, mają do tego prawo - a ja mam
    prawo je kupić. Jednocześnie nie zwisają mi "ci ci są za mną", IMO od
    ch... zachowania na myjni czy parkingu pod marketem do braku empatii na
    drodze jest jeden krok.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com