  • 11. Data: 2010-03-21 18:36:37
    Temat: Re: Kolega kupił trefny sprzęt, jest finał sprawy.
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-03-21 18:49:18 +0100, doktorski <d...@g...com> said:

    > Tylko bron boze nie zabierac maszyny do pewnego autoryzowanego i
    > uznawanego serwisu w Warszawie

    Napisz jak człowiek o któren chodzi.

    de Fresz

  • 12. Data: 2010-03-21 18:39:16
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-03-21 14:37:58 +0100, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> said:

    > Dobry koles - wzial kolege i razem we 2 nie zauwazyli spawanej glowki ramy?

    A Ty dokładnie pamiętasz jak wyglądają fabryczne spawy główki w Twoim
    motocyklu? Jeśli było przyzwoicie zamaskowane, to i niejeden zawodowy
    mechanik mógłby się na tym poślizgnąć.

    de Fresz

  • 13. Data: 2010-03-21 18:41:43
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 21 Mar 2010 17:46:02 +0100, Grzybol napisał(a):

    > A co ma powiedzieć inny kolega, który kupił
    > podobną padlinkę po słynnym zapytaniu na preclach i podpowiedzi sławnego precla,
    > że wszystko jest OK?

    Możesz przypomnieć szczegóły?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 14. Data: 2010-03-21 19:04:31
    Od: Arni <n...@s...org>

    W dniu 2010-03-21 19:39, de Fresz pisze:

    > A Ty dokładnie pamiętasz jak wyglądają fabryczne spawy główki w Twoim
    > motocyklu? Jeśli było przyzwoicie zamaskowane, to i niejeden zawodowy
    > mechanik mógłby się na tym poślizgnąć.

    oni tam jeszcze wspominają cos o spawanym ukladzie hamulcowym... i to
    nie był koniec wad.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 15. Data: 2010-03-21 19:31:57
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 21 Mar, 19:36, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > Napisz jak człowiek o któren chodzi.
    Tak na publicu? No co Ty. Moze jeszcze jakies czesci bede potrzebowal.
    Bo uslug to juz raczej nie...

    pzdr, dr
    K12S/525

  • 16. Data: 2010-03-21 19:41:05
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-03-21 20:31:57 +0100, doktorski <d...@g...com> said:

    > Tak na publicu? No co Ty. Moze jeszcze jakies czesci bede potrzebowal.
    > Bo uslug to juz raczej nie...

    Buma raczej odpada, bo masz pod domem, do Yamahy pewnie nie, bo zdaje
    się pchnąłeś, czyżby Hunda? Co by zawęziło wybór do 4 punktów...

    de Fresz

  • 17. Data: 2010-03-21 22:41:38
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 21 Mar, 17:34, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:

    > Dla coniektórych nadal wystarczy post na preclach typu: "może ktoś oblukać
    > sprzęta w Koziej Wólce?"...

    Muchomorek, Ty to jednak gupiutki jesteś. Coś sobie ubzdurałeś i tak
    pierdolisz jak potłuczony. Wysilę się i spróbuję wytłumaczyć jak
    małemu dziecku.

    Posty typu "proszę o oblukanie sprzęta" mają na celu _wstępną_ ocenę
    czy w ogóle jest sens się fatygować te nnnn km w celu dogłębnych
    oględzin. Nikt po zdalnym oblukaniu nie mówi "biorę" w tym samym
    czasie robiąc przelew na konto sprzedającego. Wstępne oględziny
    pozwalają oszczędzić czas i pieniądze które często są wydane po to by
    już z 10 metrów zobaczyć, że to padlina a czego nie widać np. na
    zdjęciach.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2010-03-21 22:44:36
    Od: Arni <n...@s...org>

    W dniu 2010-03-21 23:41, AZ pisze:

    > Muchomorek, Ty to jednak gupiutki jesteś. Coś sobie ubzdurałeś i tak
    > pierdolisz jak potłuczony. Wysilę się i spróbuję wytłumaczyć jak
    > małemu dziecku.

    a ja sie zastanawiam czemu wogóle ktos jeszcze gada z tym
    niereformowalnym gosciem? Wyciagacie go z wora, widze te jego bzdury i
    wasze proby tłumaczenia. Przeciez i tak nie zrozumie za to zbluzga
    zaraz. Przeciez od razu widac ze cos jest nie tak skoro ktos sra we
    własne gniazdo i ni cholery nie chce z niego wyjsc ale krzyczy jak to mu
    sie nie pododba.

  • 19. Data: 2010-03-21 22:49:42
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 21 Mar, 18:49, doktorski <d...@g...com> wrote:

    > Tylko bron boze nie zabierac maszyny do pewnego autoryzowanego i
    > uznawanego serwisu w Warszawie bo tam podczas diagnostyki "na oko"
    > stwierdzaja krzywe lagi, spotkanie z przystankiem i bukjedenwie co
    > jeszcze...

    Widzisz, kupiłeś przystanek autobusowy przerobiony na moto, jeździłeś
    nim i dopiero dowiedziałeś się o tym przy sprzedaży. Całe szczęście,
    że jeszcze żyjesz...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2010-03-22 07:11:31
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Grzybol wrote:
    > Ależ ja mam to w dupie szanowny newromie:-) Kolega jest jednym na
    > kilka tysięcy przypadków, który odzyska swoją kasę po rozprawie w
    > sądzie. Aż w TV się znalazł jego przypadek jako ciekawostka.

    Ale przyznasz, że to bardzo dobrze, że odzysak tą kasę? Ja się bardzo
    cieszę z tego.

    > A co
    > ma powiedzieć inny kolega, który kupił podobną padlinkę po słynnym
    > zapytaniu na preclach i podpowiedzi sławnego precla, że wszystko
    > jest OK?

    Ja tam bym nie polegał na oblukanym sprzęcie przez kogolwiek, mogę
    prosić na preclach tudzież komuś obejrzeć ale takie oględziny
    traktowałby raczej orientacyjnie, czy motor w ogóle jest, czy ten sam
    kolor, czy jest silnik oraz czy odpala :) a całą resztę, ważną resztę
    muszę obejrzeć sam bo wydam swoje pieniądze i jak umoczę to będę miał
    do siebie pretensje.

    --
    Diobeu
    - braki motocyklowe -