eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKoledzy, jakie opony letnie polecacie (lista w poscie)...diesel, wielowahacz, tylni naped, automat. › Re: Koledzy, jakie opony letnie polecacie (lista w poscie)...diesel, wielowahacz, tylni naped, automat.
  • Data: 2011-03-05 23:34:25
    Temat: Re: Koledzy, jakie opony letnie polecacie (lista w poscie)...diesel, wielowahacz, tylni naped, automat.
    Od: "P" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Tyle że jak robisz 10000km rocznie, to i tak masz spore szanse że zdążą Ci
    > się zestarzeć nim je zużyjesz, zwłaszcza jak jeździsz spokojnie.

    Hmm no powiedzmy - 10-15 000 km / rocznie. Ale tez kombinuje tak, ze skoro
    mam automat + esp to praktycznie nie rwie sie kapcia, a i na zakretach jakos
    esp to ogarnia...wiec pewnie mniejsze zuzycie.

    Ale z tego co widze, zimowki zuzyly sie ok. 2-3 mm w 1 sezon - wiec albo te
    moje WRG2 nie takie super, albo to norma, albo...no nie wiem ;)

    Pozdr.P.