eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKogo zatrudniają w tej Erze...Re: Kogo zatrudniają w tej Erze... [OT jak wygląda praca na infolinii ]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: huri_khan <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Kogo zatrudniają w tej Erze... [OT jak wygląda praca na infolinii ]
    Date: Sun, 01 Feb 2009 09:17:17 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 49
    Message-ID: <gm3lqg$qhu$1@inews.gazeta.pl>
    References: <3...@j...fajny.i.w.ogole.super>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-46-162.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1233476240 27198 87.205.46.162 (1 Feb 2009 08:17:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 1 Feb 2009 08:17:20 +0000 (UTC)
    X-User: huri_khan
    In-Reply-To: <3...@j...fajny.i.w.ogole.super>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.19 (Windows/20081209)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:963617
    [ ukryj nagłówki ]

    Tomasz Motyliński pisze:

    > Zaraz, kurwa mać, to z kim i co ja ustalałem?
    > Jestem ich abonentem od przeszło 10 lat, od kilku lat zarabiają na mnie
    > prawie 10k rocznie i robią problemy z powodu 25zł na prepaidzie, który na
    > marginesie w między czasie został doładowany za co najmniej 200 zł w ciągu
    > miesiąca? Okazuje się, że ów miły Pan ie przesunął w systemie terminu
    > płatności za tą jedną FV i teraz odkręcenie tego wcale nie będzie takie
    > proste... Ja wysiadam, mam dość, kończą mi się umowy i "wynoszę się" z Ery.


    Czy ty myślisz że konsultant ma prawa żeby zmieniać terminy płatności
    dowolnemu klientowi ? Przecież to trzeba ingerować w system księgowy od
    którego infolinia jest odseparowana.

    A teraz OT

    Znam życie konsultanta z infolinii (9393) bo sam jak byłem na studiach
    to dorabiałem w ten sposób.
    Masz tygodniowe szkolenie gdzie musisz ogarnąć całe procedury związane z
    obsługą klienta, poznać cenniki i regulaminy, które się zmieniają,
    poznać system lub nawet kilka bo różne rzeczy się zgłasza w różnych
    systemach (tutaj zależy już od operatora).

    I dostajesz prawie najniższą krajową + ewentualnie jakaś premia, która
    jest zależna od sprzedaży, czasu rozmów, ilości odebranych telefonów
    itp. Im krócej konsultant z tobą rozmawia tym bardziej jest skuteczny.

    Konsultant ma w dup.. ciebie i wszystkich innych którzy mu płaczą do
    telefonu że nie może zapłacić, że mu telefon zablokowali, że on płaci po
    1000 zł na miesiąc i żąda rozmowy z dyrektorem. Bo gdyby miał się
    przejmować wszystkimi telefonami to po roku pracy wyląduje w psychiatryku.

    Moja rada jak chcesz się coś dowiedzieć na infolinii to zadzwoń około 3
    razy bo wtedy trafisz na różnych konsultantów (tylko nie dzwoń w tym
    samym dniu bo jak zadajesz ciężkie/niestandardowe pytania to konsultant
    biega po całym telecentrum i pyta się wśród innych czy nie wiedzą jak
    odpowiedzieć na pytanie) jak wszyscy będą mówić podobnie to duże
    prawdopodobieństwo że tak właśnie jest.

    P.S. Na infolinii nie ma żadnego prezesa danej firmy, rzecznika
    prasowego, dyrektora, zespołu prawników itp. Konsultant ma te same dane
    co ty czy ogólnodostępne regulaminy + ewentualne procedury do
    najczęściej zdarzających się przypadków.


    --
    [Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: