eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKocham sieć Minus Gsm;) Mają nową wspaniałą ofertę na kartę;)Re: Kocham sieć Minus Gsm;) Mają nową wspaniałą ofertę na kartę;)
  • Data: 2012-05-16 14:37:02
    Temat: Re: Kocham sieć Minus Gsm;) Mają nową wspaniałą ofertę na kartę;)
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 16 May 2012 13:25:22 +0200, Tomaszek
    <t...@f...onet.pl> wrote:

    >Nie spodziewałem się po Plusie dobrej oferty. Ale nie spodziewałem się
    >aż tak tragicznej. Chociaż ta ważność konta mogłaby być dłuższa, a tu
    >znowu "skarbonka". Smsy po 19gr;) Kończący dziś podobno działalność (
    >chociaż mi jeszcze karta działa ) Mobilking miał po 15 gr! Ważność
    >konta: 10zł/3 mieś. Operator MVNO!! A tu operator infrastrukturalny. Ta
    >oferta chyba jest policzona na to, żeby z niej zrezygnować?!? Sam już
    >nie wiem, czy nie taki właśnie jest plan p. Solorza? ;)

    Oferta kaszana, od kilku lat sim+ był beznadziejny, ostatnia dobra
    taryfa to team7 i easy ale wtedy były inne stawki i inne czasy, potem
    tylko gorzej.
    Teraz też się nie popisali ale od 01.07.2012r. wprowadzają roczną
    ważność konta po doładowaniu, ale czy tylko w jednej taryfie czy we
    wzystkich i czy już od 5pln narazie nie wiadomo
    http://www.plusblog.pl/plus-na-karte-z-roczna-waznos
    cia-konta/