  • 1. Data: 2018-09-25 14:07:17
    Temat: Kobieta kierowca:)
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Była ostatnio dyskusja na temat Pani która wyprzedzała na 3-go bo
    "pierszeństwo się kobietom należy"
    a teraz mamy kolejny przykład damskiej pychy za kierownicą:
    https://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Jestem-dyrektor
    ka-i-staje-kiedy-chce-n120915.html

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 2. Data: 2018-09-25 15:06:02
    Temat: Re: Kobieta kierowca:)
    Od: p...@g...com

    https://www.tvn24.pl/poznan-zarzuty-dla-kierowcy-por
    sche-jest-areszt,870991,s.html

    taki klimat ale to chyba najwyzszy czas aby wprowadzic w Polsce MPU bo debili na
    drogach przybywa

    http://wypadeksamochodowywniemczech.pl/idiotentest-z
    mora-kierowcow/

  • 3. Data: 2018-09-26 08:29:38
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-09-25 o 15:06, p...@g...com pisze:
> [...]
    sche-jest-areszt,870991,s.html

    > taki klimat ale to chyba najwyzszy czas aby wprowadzic w Polsce MPU bo debili na

    Niestety, także uważam że nie wszyscy muszą być kierowcami, a dla
    podpadniętych co grubo przekroczyli przepisy MPU powinno być obowiązkowe.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 4. Data: 2018-09-26 11:37:35
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Niestety, także uważam że nie wszyscy muszą być kierowcami
    Kiedyś też tak uważałem.
    Ale byłem w USA.
    Tam się nie da bez samochodu.
    A ludzie jakoś żyją i to mimo faktu że są tam kierowcy
    od 16 do 90 roku życia.
    A do tego jeszcze pochodzący z innych kultur, mentalności itd.
    Tam jest znak stop ograniczednia prędkości i światła.
    I dzieki tym znakom są w stanie ogarnąć ruch w 10 mln mieście.
    A w PL????

    Zdanie prawo jazdy jest trudniejsze niż matura.
    Chyba że chodzi o to że tam są skrzynie automatyczne a u nas manualne.:)
    Ostatnio dowiedziałem się że można mieć PJ tylko na automat.

    A może problem jest w infrastrukturze.
    No bo taki Kraków ma 1000 lat a takie Chciago czy Nowy Jork 200.
    Tylko teraz niech ktoś popatrzy jak wygląda układ dróg na ruczaju
    w Krakowie który powstał w ciągu ostatnich 20 lat
    i dowolnym miejscu amerykańskiego miasta.

  • 5. Data: 2018-09-26 11:51:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Kiedyś też tak uważałem.
    >Ale byłem w USA.
    >Tam się nie da bez samochodu.

    Zalezy gdzie. Na Manhattanie chyba mozna i to lepiej niz z samochodem

> [...]
    >A w PL????
    >Zdanie prawo jazdy jest trudniejsze niż matura.

    Fakt, ze tych przepisow mamy duzo, to i egzamin jest potrzebny
    szczegolowy.
    A potem i tak nikt tych szczegołów nie pamieta :-)

    Ale jakos istotnie inaczej ?

    J.

  • 6. Data: 2018-09-26 12:07:15
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 26 września 2018 11:51:55 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Zalezy gdzie. Na Manhattanie chyba mozna i to lepiej niz z samochodem
    Popatrz ile zajmuje Manhattan w porównaniu do całej aglomeracji.

    > Fakt, ze tych przepisow mamy duzo, to i egzamin jest potrzebny
    > szczegolowy.
    > A potem i tak nikt tych szczegołów nie pamieta :-)

    > Ale jakos istotnie inaczej ?
    to jest ruczaj w Krakowie powatał po 1989 roku
    https://www.google.pl/maps/@50.0192402,19.8994906,15

    A tu masz nowy jork
    https://www.google.pl/maps/place/Nowy+Jork,+Stany+Zj
    ednoczone/@40.695232,-73.9533907,15z/data=!4m5!3m4!1
    s0x89c24fa5d33f083b:0xc80b8f06e177fe62!8m2!3d40.7127
    753!4d-74.0059728

    znajdź różnice

    sorry ale nie dam sobie wmówić że wszystkie wypadki to wina kierowców

  • 7. Data: 2018-09-26 19:38:11
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-09-25 o 14:07, Janusz pisze:
> [...]
    > "pierszeństwo się kobietom należy"
    > a teraz mamy kolejny przykład damskiej pychy za kierownicą:

    To jest śmieszne :-)

  • 8. Data: 2018-09-26 19:40:30
    Od: kk <k...@o...pl>

> [...]
    sche-jest-areszt,870991,s.html

    > taki klimat ale to chyba najwyzszy czas aby wprowadzic w Polsce MPU bo debili na

    Czekaj czekaj, może po prostu nie chciał poddać się kontroli trzeźwości

  • 9. Data: 2018-09-27 12:46:56
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-09-26 o 12:07, Bolko pisze:
> [...]
    753!4d-74.0059728

    > znajdź różnice
    >
    > sorry ale nie dam sobie wmówić że wszystkie wypadki to wina kierowców

    W Polsce jest jeszcze inny problem w większych miastach: jakieś duże
    osiedla, do których prowadzi tylko kilka dróg. Chociażby
    Warszawa-Ursynów. A potem kilka czy kilkanaście tysięcy aut musi się
    "przesączyć" np. z Doliny Służewieckiej na KEN :(
    W przypadku amerykańskiej "szachownicy" tego typu problem raczej nie
    istnieje. Ruch rozkłada się na dziesiątki mniejszych (niekoniecznie) ulic.

    Zawsze mnie wkurzały polskie ulice które biegną tak, jakby po nocy szedł
    pijany architekt i szczał :(

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 10. Data: 2018-09-27 16:03:19
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 27 września 2018 05:46:56 UTC-5 użytkownik Adam napisał:

> [...]
    >
    > Zawsze mnie wkurzały polskie ulice które biegną tak, jakby po nocy szedł

    Nie generalizuj.
    Niektore miasta maja sie tak jak opisales i rzeczywiscie mozna sie tam poruszac po
    residential streets. Tyle ze czesto tam po prostu co kawalek jest szkola, na kazdym
    skrzyzowaniu znak stop a potem i tak musisz przejechac przez most i korkuje sie na
    wjezdzie.

    A inne miasta sa tak pogmatwane jak europejskie:
    Boston:
    https://www.google.com/maps/@42.3579077,-71.0924416,
    13.25z
    Charlotte:
    https://www.google.com/maps/@35.2011367,-80.858862,1
    3.25z

    https://geoffboeing.com/2018/07/comparing-city-stree
    t-orientations/

    A w praktyce oni tam maja duzo mniejsza gestosc zaludnienia i dlatego duzo wiecej
    asfaltu. A mimo to korki podobne jak w wawie...