  • 31. Data: 2010-08-06 00:02:28
    Temat: Re: Kobi do 15tys. zl.
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Adam Szewczak

    > Volva do wyboru do koloru
    > Mercedes klasy C (bylo kilka ekonomicznych silnikow diesla) Ktos
    > wspomnial mondeo
    > Fiat Marea
    > Passat

    No Marea bardzo tu pasuje. Jeszcze poldona dopisz. ;-)

    --
    ignorance is bliss

  • 32. Data: 2010-08-06 00:02:45
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-08-05, Michał <m...@o...pl> wrote:

    > Bo? Poza tym po co kombi?

    Po pierwsze: autor wątku chce kombi. Nie chce roadstera, sedana, vana -
    chce kombi. To załatwia sprawę, nie?

    > Są różne wózki składane itp. do limuzyny nie
    > wejdą? Powaga?? Nie mam jeszcze doświadczeń.

    Hint: dwójka dzieciaków. W skromnym zestawie: dwa foteliki, dwie
    gondolki, duży stelaż wózka. Do limuzyny wejdą, ale tam jeszcze mają
    wejść pozostałe graty okołodziecięce plus rzeczy trzech osób.

    > Takie V8 spali 13l w trasie góra to butla 70 litrów na 56 litrów
    > rzeczywista starczy na 430 km! Nie wystarczy Ci to?

    Chyba z górki. Po za tym powodzenia w pakowaniu butli 70L w miejsce
    koła.

    > Poza tym jest jeszcze małolitrażowe 525i a dla skąpego 520i i spalanie
    > 9,5 litra w trasie bardzo realne: tankowanie co 590 km. Wystarczy?

    To już jest inny samochód, a ja nie o takim pisałem :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 33. Data: 2010-08-06 00:55:56
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-08-06 00:02, to pisze:
    > begin Adam Szewczak

    > No Marea bardzo tu pasuje. Jeszcze poldona dopisz. ;-)

    łeeee, do fiata borewicza by sie wszystkie dzieci z gratami do bagaznika
    zmiescily :) a za ten budzet to kazdemu z podrozujacych by jednego mozna
    kupic :) i na powrót jeszcze po jednym, jakby kolor sie znudzil ;)

    --
    venioo
    Xantia X2 Break 1,9TD 90KM sprzedam

  • 34. Data: 2010-08-06 07:13:51
    Od: Artur Frydel <a...@g...com>

    Day 05 Aug 2010 22:01:08 GMT, to wrote:

    > begin Michał

    > Przejedź się E34 a zaraz potem Omegą czy Mondeo mk3 i nie pisz głupot. ;)

    Nie jeździłem. Ani Mondeo, ani Omegą. Różnica jest aż tak powalająca?
    Druga sprawa: Wspominacie o V70. Możecie napisać coś więcej o tym autku? Jak
    wygląda sprawa z częściami zamiennymi? Są drogie? Które modele (z jakimi
    silnikami) są najlepsze? Osobiście preferuję diesle, i niespecjalnie pasuje
    mi gaz w aucie (mam niemiłe doświadczenia z "zagazowanymi" autami).
    --
    Artur 'bzyk' Frydel
    Gość w dom, żona w ciąży!

  • 35. Data: 2010-08-06 07:50:02
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Michał pisze:

    > To dziwne, bo na tej stronie:
    >
    > http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_5/e39/222/e39_530d.
    html

    > podają 8.0 do 100 km/h... a ten 530d którym jeździłem na pewno tyle nie
    > miał... może turbo im szybko pada?

    Turbo nie, ale zdarzaja sie problemy z zaworkami sterujacymi praca turbo
    i to mogla byc przyczyna (po prostu zatykaja sie filtry w tych zaworkach).

    > swoją drogą jeśli jesteś znawca diesli w BMW dlaczego E34 525tds
    > skrzynia manualna ma gorsze osiągi niż E39 taki sam????

    Bo TDS w E34 to nie ten sam TDS co w E39.
    W E39 ciut go zmodyfikowali, dokladajac przeplywomierz i pare innych
    kosmetycznych zmian, co zaowocowalo zwiekszeniem momentu z 260 do 280Nm.

    --
    Karolek

  • 36. Data: 2010-08-06 07:51:52
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    to pisze:
    > begin Adam Szewczak

    > No Marea bardzo tu pasuje. Jeszcze poldona dopisz. ;-)

    Pasuje tak samo jak C klasa :/

    --
    Karolek

  • 37. Data: 2010-08-06 08:14:10
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 05 Aug 2010 22:50:14 +0200, Krzysiek Kielczewski wrote:

    >YPB? Butla i koło zapasowe w bagażniku?

    Nie nie - kombi z mocnym sillnikiem i butla w kole to faktycznie
    pomylka, duze kombi z duzym zbiornikiem za siedzeniami to
    niekoniecznie.

    >W samochodzie do przewożenia
    >trzech osób *plus* dwójka dzieciaków? Przyczepkę chcesz za tym ciągnąć?

    A i tak sporo miejsca zostanie. Tylko sprezyny zmienic na ciezarowe
    :-)

    J.

  • 38. Data: 2010-08-06 08:22:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 05 Aug 2010 22:00:56 +0200, Michał wrote:

    >Bo?

    Bo zanim sie dobrze rozpedzisz to juz trzeba zjezdzac na tankowanie
    :-)

    >Poza tym po co kombi? Są różne wózki składane itp. do limuzyny nie
    >wejdą? Powaga?? Nie mam jeszcze doświadczeń.

    Bedziesz mial kiedys dzieci, kombi - zrozumiesz :-)

    >Takie V8 spali 13l w trasie

    Jakies malolitrazowe .. albo po co ci V8 ?

    >góra to butla 70 litrów na 56 litrów
    >rzeczywista starczy na 430 km! Nie wystarczy Ci to?

    Ale taka ci w kolo nie wejdzie. i jak sie zrobi tylko 40l gazu w
    dobrych ukladach, to juz zaczyna byc lekko uciazliwe.

    >Poza tym jest jeszcze małolitrażowe 525i a dla skąpego 520i i spalanie
    >9,5 litra w trasie bardzo realne: tankowanie co 590 km. Wystarczy?

    525 jest ciasne z natury i odpada w tym przypadku :-)

    J.

  • 39. Data: 2010-08-06 09:11:41
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Moze Xantia 2 pasuje?
    > Bo akurat sprzedaje swoja :)
    > Spelnia wszystkie wymagania, i jeszcze z budzetu wystarczy na wakacje dla
    > calej rodziny :D:D

    poszla wiadomosc na prv,

    :)

    ja chetnie sie zainteresuje autem;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 40. Data: 2010-08-06 10:16:54
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    > Chyba z górki. Po za tym powodzenia w pakowaniu butli 70L w miejsce
    > koła.

    W zeszlym tygodniu jechalem 750km, z zona, dwojka dzieci, 4 rowery na
    dachu i bagaznik w e46 touring zapakowany po rolete.
    Silnik 3l, naped na 4 kola (model 330xi) - spalanie liczone od
    tankowania do tankowania wyszlo 12,8l/100km
    Faktem jest, ze z racji rowerow predkosc max 120-130kmh, momentami
    wiecej przy wyprzedzaniu.

    Gazu zeszloby pewnie jakies 15l/100km przy takiej trasie - wydaje mi
    sie, ze w miejsce kola w moim aucie moze sie zmiescic butla 70 wiec te
    400km spokojnie mozna przejechac.

    --
    jarek