  • 21. Data: 2010-08-05 22:00:21
    Temat: Re: Kobi do 15tys. zl.
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 05 Aug 2010 21:34:38 +0200, Krzysiek Kielczewski wrote:
    >Do silniczka 1.1L bardzo dobre rozwiązanie. Ale nie do dużego i
    >ciężkiego samochodu napędzanego V8 bo trasę przejazdu będziesz musiał
    >planować z rozpiską stacji LPG. Sorry, duże rodzinne kombi plus mocny
    >silnik V8 plus gaz to jest pomyłka.

    Plus gaz w kole, bo w duze rodzinne kombi wchodzi butla np 80l i
    jeszcze sporo miejca zostaje. Tylko juz sie dluzsze narty nie
    mieszcza.

    J.

  • 22. Data: 2010-08-05 22:00:56
    Od: Michał <m...@o...pl>

> [...]
    > ciężkiego samochodu napędzanego V8 bo trasę przejazdu będziesz musiał
    > planować z rozpiską stacji LPG. Sorry, duże rodzinne kombi plus mocny

    Bo? Poza tym po co kombi? Są różne wózki składane itp. do limuzyny nie
    wejdą? Powaga?? Nie mam jeszcze doświadczeń.
    Takie V8 spali 13l w trasie góra to butla 70 litrów na 56 litrów
    rzeczywista starczy na 430 km! Nie wystarczy Ci to?
    Poza tym jest jeszcze małolitrażowe 525i a dla skąpego 520i i spalanie
    9,5 litra w trasie bardzo realne: tankowanie co 590 km. Wystarczy?

    A jak ma być mniejsze i oszczędne no to bardzo proszę:

    BMW E36 318i TOURING:

    http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_3/e36/e36_touring/1
    82/e36_318i_touring.html

    6,3 benzyny w trasie! 11.70 s do 100 km/h - może wystarczy?
    Spalanie gazu w trasie? 8 litrów na 100 km/h. Przy butli 46 litrów
    zrobisz 575 km.

    A może masz więcej kasy i chcesz dołożyć? To wtedy BMW E46 318i TOURING:

    http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_3/e46/e46_2-ed_tour
    ing/292/e46_318i_touring.html

    9,60 do 100 km/h czyli jest już "kop" jakiś tam i jakie spalanie? 7
    litrów gazu w trasie! Butla 45 i robisz 640 km! Mało?

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2010-08-05 22:12:05
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Nie taki margines... sporo tego wyprodukowali.

    > Blad.
    > 3.0d to bardzo dobry silnik.

    To dziwne, bo na tej stronie:

    http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_5/e39/222/e39_530d.
    html

    podają 8.0 do 100 km/h... a ten 530d którym jeździłem na pewno tyle nie
    miał... może turbo im szybko pada?

    swoją drogą jeśli jesteś znawca diesli w BMW dlaczego E34 525tds
    skrzynia manualna ma gorsze osiągi niż E39 taki sam????

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2010-08-05 22:38:16
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-08-05 08:53, Artur Frydel pisze:

    > Zastanawiam się nad Oplem Omega bądź Fordem Mondeo. Który z nich ma więcej
    > przestrzeni w kabinie? A może szukać innego modelu?

    Moze Xantia 2 pasuje?
    Bo akurat sprzedaje swoja :)
    Spelnia wszystkie wymagania, i jeszcze z budzetu wystarczy na wakacje
    dla calej rodziny :D:D

    --
    venioo
    Xantia X2 Break 1,9TD 90KM sprzedam

  • 25. Data: 2010-08-05 22:39:37
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Moze Xantia 2 pasuje?
    > Bo akurat sprzedaje swoja :)
    > Spelnia wszystkie wymagania, i jeszcze z budzetu wystarczy na wakacje
    > dla calej rodziny :D:D

    ile taka?

  • 26. Data: 2010-08-05 22:50:14
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-08-05, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Plus gaz w kole, bo w duze rodzinne kombi wchodzi butla np 80l i
    > jeszcze sporo miejca zostaje. Tylko juz sie dluzsze narty nie
    > mieszcza.

    YPB? Butla i koło zapasowe w bagażniku? W samochodzie do przewożenia
    trzech osób *plus* dwójka dzieciaków? Przyczepkę chcesz za tym ciągnąć?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 27. Data: 2010-08-05 22:53:20
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-08-05 22:39, Michał pisze:

    > ile taka?

    zapraszam na moje GG

    --
    venioo
    GG: 198909

  • 28. Data: 2010-08-05 23:04:48
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2010-08-05 14:05, .Peeter pisze:

    > Indica może być sobie nawet oparte na płycie podłogowej mercedesa,
    > to nic nie zmieni. Idź do salonu i obejrzyj ten wynalazek, zrozumiesz
    > w czym problem i dlaczego nikt tego nie kupuje. :>
    >
    > Pozdrawiam
    > .Peeter

    "Tata Indigo SW to przestronne, rodzinne kombi, które również znakomicie
    wpisuje się segment pojazdów o charakterze miejskim"

    No do jasnego groma albo jest duże rodzinne albo miejskie. Ciekawe ile
    autor tekstu dostał od Taty.
    pozdr.
    mj

  • 29. Data: 2010-08-05 23:59:15
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Marcin Jan

    > No do jasnego groma albo jest duże rodzinne albo miejskie. Ciekawe ile
    > autor tekstu dostał od Taty.

    Ze dwa pataty.

    --
    ignorance is bliss

  • 30. Data: 2010-08-06 00:01:08
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Michał

    > Skoro jeździłeś BMW to dlaczego chcesz przesiąść się na auto technicznie
    > bardziej dziadowskie, gnijące itp?

    Przejedź się E34 a zaraz potem Omegą czy Mondeo mk3 i nie pisz głupot. ;)

    --
    ignorance is bliss