  • 1. Data: 2010-08-05 08:53:20
    Temat: Kobi do 15tys. zl.
    Od: Artur Frydel <a...@g...com>

    Bry.

    Powolutku przymierzam się do zakupu jakiegoś kombi. Zakup planuję we
    wrześniu/październiku, ale już IMO warto się rozglądać.

    No i pytanie do grupy; Jakie kombi do 15 tyś. zł polecacie?
    Musi być jak najbardziej pojemne (na pewno będą dwa foteliki dziecięce z
    tyłu, a czasem dodatkowo piąty pasażer). Dobrze by było aby było tanie i
    bezawaryjne hehe :) No i silnik musi mieć trochę mocy. Do tej pory jeździmy
    BMW 525 tds - więc człowiek przyzwyczaił się do "kopa".

    Zastanawiam się nad Oplem Omega bądź Fordem Mondeo. Który z nich ma więcej
    przestrzeni w kabinie? A może szukać innego modelu?

    --
    Artur 'bzyk' Frydel
    Nothing in the universe travels faster than a bounced cheque.

  • 2. Data: 2010-08-05 10:04:07
    Temat: Re: Kobi do 15tys. zl.
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "Artur Frydel" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    > Zastanawiam się nad Oplem Omega bądź Fordem Mondeo. Który z nich ma więcej
    > przestrzeni w kabinie? A może szukać innego modelu?

    http://moto.onet.pl/1621471,1,najtansze-kombi-na-pol
    skim-rynku,artykul.html?node=2

    :-)

  • 3. Data: 2010-08-05 10:44:35
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    Artur Frydel rzecze:

    > No i pytanie do grupy; Jakie kombi do 15 tyś. zł polecacie?

    Ja w tej cenie kupiłem P406 kombi 2.0HDI (bez FAP).
    Na razie nie żałuję, zobaczymy później ;-)

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 4. Data: 2010-08-05 10:58:24
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "grin" wrote:
    > http://moto.onet.pl/1621471,1,najtansze-kombi-na-pol
    skim-rynku,artykul.html?node=2

    Nawet, gdyby było za 15 tys zł, nikomu bym tego nie polecał. :>

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 5. Data: 2010-08-05 11:00:55
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    .Peeter pisze:
    > Nawet, gdyby było za 15 tys zł, nikomu bym tego nie polecał. :>

    Bo to przecież palio weekend bardzo nieudana konstrukcja :)

    --
    krzysiek82

  • 6. Data: 2010-08-05 11:20:12
    Od: Michał <m...@o...pl>

> [...]
    >
    > Zastanawiam się nad Oplem Omega bądź Fordem Mondeo. Który z nich ma więcej
    > przestrzeni w kabinie? A może szukać innego modelu?

    Skoro jeździłeś BMW to dlaczego chcesz przesiąść się na auto technicznie
    bardziej dziadowskie, gnijące itp?

    Niestety Twoje BMW raczej "kopa" nie miało:

    http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_5/e34/109/e34_525td
    s.html

    11 sek to może nie źle na Hyundaia i30 1.4 ale nie na BMW które
    kulturalnie stoi na o wiele wyższym poziomie!

    Pytanie czemu nie zrobisz jak Pan Bóg przykazał i nie rozejrzysz się za
    E34 TOURING z końca produkcji z jakąś V8 i zagazować? Może coś kupisz za
    10 000 zł z 1992-1995 zrobisz parę rzeczy założysz gaz i masz super auto.

    A Jeśli mimo wszystko chcesz zgrzeszyć to może jakieś duże Volvo? A może
    Kappa Kombi?

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-08-05 11:28:59
    Od: Paweł <o...@m...com>

    Użytkownik "Artur Frydel" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > Zastanawiam się nad Oplem Omega bądź Fordem Mondeo. Który z nich ma więcej
    > przestrzeni w kabinie? A może szukać innego modelu?

    V850 lub V70

    --
    Paweł

  • 8. Data: 2010-08-05 14:05:46
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "krzysiek82" wrote:
    > Bo to przecież palio weekend bardzo nieudana konstrukcja :)

    Indica może być sobie nawet oparte na płycie podłogowej mercedesa,
    to nic nie zmieni. Idź do salonu i obejrzyj ten wynalazek, zrozumiesz
    w czym problem i dlaczego nikt tego nie kupuje. :>

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 9. Data: 2010-08-05 14:17:38
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-08-05, Michał <m...@o...pl> wrote:

    > Pytanie czemu nie zrobisz jak Pan Bóg przykazał i nie rozejrzysz się za
    > E34 TOURING z końca produkcji z jakąś V8 i zagazować? Może coś kupisz za
    > 10 000 zł z 1992-1995 zrobisz parę rzeczy założysz gaz i masz super auto.

    Jak potrzebuje przewieźć dwójkę dzieciaków i dwóch pasażerów to na butlę
    nie będzie miał miejsca. Po za tym 5kpln niewystarczy na założenie gazu
    do V8 i wyremontowanie osiemnastoletniego samochodu do stanu "super
    auto".

    Krzysiek Kiełczewski

  • 10. Data: 2010-08-05 15:56:31
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Frydel

    > Zastanawiam się nad Oplem Omega bądź Fordem Mondeo. Który z nich ma
    > więcej przestrzeni w kabinie? A może szukać innego modelu?

    Mondeo jest ok. W miarę nowoczesna konstrukcja. Newralgiczne punkty to
    dolne ranty drzwi (pojawia się tam często rdza z powodu wady fabrycznej,
    trzeba po prostu popatrzeć jak to wygląda) i wtryskiwacze w silnikach
    TDCI. Za 15 tys. trudno raczej będzie kupić dobre mk3 TDCI. Prędzej TDDI
    z początku produkcji. Ogólnie mówiąc TDDI ma trochę gorszą kulturę pracy
    ale jest dużo trwalsza. Nie ma commonraila. W grę wchodzi tylko wersja
    115 koni, 90 konna jest za słaba do tego mamuta. 115 koni + chiptuning
    daje ok. 130-140 koni i to już jakoś jeździ. Ew. benzyna, tu najlepszym
    kompromisem jest 2.0 145 KM. 1.8 będzie raczej za słaby. Z kolei zdrowego
    V6 w tym budżecie raczej nie kupisz no i te Fordowskie V-ki palą raczej
    dużo. To silnik o konstrukcji z początku lat 90-tych.

    --
    ignorance is bliss