  • 11. Data: 2010-08-05 16:22:28
    Temat: Re: Kobi do 15tys. zl.
    Od: Karthoon <k...@g...com>

    On 5 Sie, 14:17, Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
    wrote:

    > Jak potrzebuje przewieźć dwójkę dzieciaków i dwóch pasażerów to na butlę
    > nie będzie miał miejsca. Po za tym 5kpln niewystarczy na założenie gazu
    > do V8 i wyremontowanie osiemnastoletniego samochodu do stanu "super
    > auto".

    no co Ty, przecież każde pełnoletnie bmw jest "super", bez względu na
    stan.
    A z gazem to już w ogóle szczyt techniki i marzeń.

  • 12. Data: 2010-08-05 18:19:38
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Michał pisze:

    > Skoro jeździłeś BMW to dlaczego chcesz przesiąść się na auto technicznie
    > bardziej dziadowskie, gnijące itp?

    Tez mnie to zastanawia.

    > Niestety Twoje BMW raczej "kopa" nie miało:
    >
    > http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_5/e34/109/e34_525td
    s.html

    Latwo podkrecic ;>
    No i nie wiem czemu zalozyles, ze ma E34? moze ma E39?

    > 11 sek to może nie źle na Hyundaia i30 1.4 ale nie na BMW które
    > kulturalnie stoi na o wiele wyższym poziomie!

    No szczegolnie ze i30 blizej do 12s niz 11, a przy tym kwiczy jak
    zarzynany swiniak.

    > Pytanie czemu nie zrobisz jak Pan Bóg przykazał i nie rozejrzysz się za
    > E34 TOURING z końca produkcji z jakąś V8 i zagazować? Może coś kupisz za
    > 10 000 zł z 1992-1995 zrobisz parę rzeczy założysz gaz i masz super auto.

    To juz lepiej E39 i 3.0d

    > A Jeśli mimo wszystko chcesz zgrzeszyć to może jakieś duże Volvo? A może
    > Kappa Kombi?

    Na pewno lepiej niz ford czy opel.

    --
    Karolek

  • 13. Data: 2010-08-05 19:02:07
    Od: Michał <m...@o...pl>

> [...]
    > nie będzie miał miejsca. Po za tym 5kpln niewystarczy na założenie gazu
    > do V8 i wyremontowanie osiemnastoletniego samochodu do stanu "super

    5kpln wystarczy na sam gaz. Remonty będą kosztować tyle co utrata
    wartości auta niesolidnego - może 2-3k rocznie max.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2010-08-05 19:05:28
    Od: Michał <m...@o...pl>

    s.html

    > Latwo podkrecic ;>
    > No i nie wiem czemu zalozyles, ze ma E34? moze ma E39?

    E39 tds niewiele lepiej idzie. Poza tym tds gównie w E34 był. W E39 to
    margines.

    http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_5/e39/218/e39_525td
    s.html

    > No szczegolnie ze i30 blizej do 12s niz 11, a przy tym kwiczy jak
    > zarzynany swiniak.

    > To juz lepiej E39 i 3.0d

    3.0d nie ufam. Lepszy gaz.

    > Na pewno lepiej niz ford czy opel.

    opel czy ford to zgnilak. Kappa jest fajna.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2010-08-05 19:22:21
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-08-05, Michał <m...@o...pl> wrote:

    > 5kpln wystarczy na sam gaz. Remonty będą kosztować tyle co utrata
    > wartości auta niesolidnego - może 2-3k rocznie max.

    Czyli na dzień dobry propozycja przekracza założony budżet i zajmuje za
    dużo bagażnika.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 16. Data: 2010-08-05 19:48:58
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Czyli na dzień dobry propozycja przekracza założony budżet i zajmuje za
    > dużo bagażnika.

    Halo, mamy 21 wiek i istnieje coś takiego jak:

    <bardzo_wielka_nowoczesnosc>

    BUTLA W KOLE

    </bardzo_wielka_nowoczesnosc>

  • 17. Data: 2010-08-05 21:20:28
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Artur Frydel" <a...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Musi być jak najbardziej pojemne (na pewno będą dwa foteliki dziecięce z
    > tyłu, a czasem dodatkowo piąty pasażer). Dobrze by było aby było tanie i
    > bezawaryjne hehe :) No i silnik musi mieć trochę mocy. Do tej pory
    > jeździmy
    > BMW 525 tds - więc człowiek przyzwyczaił się do "kopa".
    >
    > Zastanawiam się nad Oplem Omega bądź Fordem Mondeo. Który z nich ma więcej
    > przestrzeni w kabinie? A może szukać innego modelu?
    >
    > --
    > Artur 'bzyk' Frydel
    > Nothing in the universe travels faster than a bounced cheque.

    Volva do wyboru do koloru
    Mercedes klasy C (bylo kilka ekonomicznych silnikow diesla)
    Ktos wspomnial mondeo
    Fiat Marea
    Passat
    , nie no wklep na alledrogo po wyszukiwarce, kombi nie wiem w kwotach 13-16
    tys i masz.

    PZDr
    Adam

  • 18. Data: 2010-08-05 21:25:58
    Od: "Duch" <W...@o...pl>

    Użytkownik "Artur Frydel" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > Zastanawiam się nad Oplem Omega bądź Fordem Mondeo. Który z nich ma więcej
    > przestrzeni w kabinie? A może szukać innego modelu?

    Avensis I mk2

    --
    Pzdr
    Duch

  • 19. Data: 2010-08-05 21:34:38
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-08-05, Michał <m...@o...pl> wrote:

    > Halo, mamy 21 wiek i istnieje coś takiego jak:
    >
    ><bardzo_wielka_nowoczesnosc>
    >
    > BUTLA W KOLE
    >
    ></bardzo_wielka_nowoczesnosc>

    Do silniczka 1.1L bardzo dobre rozwiązanie. Ale nie do dużego i
    ciężkiego samochodu napędzanego V8 bo trasę przejazdu będziesz musiał
    planować z rozpiską stacji LPG. Sorry, duże rodzinne kombi plus mocny
    silnik V8 plus gaz to jest pomyłka.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 20. Data: 2010-08-05 21:58:52
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Michał pisze:

    > E39 tds niewiele lepiej idzie.

    To tak.

    > Poza tym tds gównie w E34 był. W E39 to
    > margines.

    Nie taki margines... sporo tego wyprodukowali.

    > 3.0d nie ufam. Lepszy gaz.

    Blad.
    3.0d to bardzo dobry silnik.

    --