eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKlucz przekładniowy do kółRe: Klucz przekładniowy do kół
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Ukaniu" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <x...@n...gazeta.pl> <j99sd0$sph$1@inews.gazeta.pl>
    <x...@n...gazeta.pl> <j9am37$l1c$1@news.task.gda.pl>
    <j9amkh$oih$1@inews.gazeta.pl> <j9appn$qt4$1@news.task.gda.pl>
    <j9aqn2$7hj$1@inews.gazeta.pl>
    <4eb8f298$0$5805$65785112@news.neostrada.pl>
    <j9as1g$bl7$1@inews.gazeta.pl>
    <f...@8...googlegroups.com>
    <j9ba44$pbc$1@inews.gazeta.pl> <j9bd6v$e6g$1@news.mm.pl>
    <4eb93957$0$2181$65785112@news.neostrada.pl> <j9benc$eq4$1@news.mm.pl>
    Subject: Re: Klucz przekładniowy do kół
    Date: Tue, 8 Nov 2011 15:50:18 +0100
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6109
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Lines: 24
    Message-ID: <4eb941b0$0$8459$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.24.158.222
    X-Trace: 1320763824 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8459 83.24.158.222:1839
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2411823
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:j9benc$eq4> Nie musisz mi tego tlumaczyc, posiadam automatyczna
    skrzynie.
    > Ale faktem jest tez to, ze poza zwyklym sprawdzeniem ustawien 2,3,4 za
    > pierwszym razem jak wsiadlem do tego auta to juz nigdy pozniej tych blokad
    > nie uzywalem :>
    > Zawsze tylko D i R, ewentualnie plus tryb zimowy lub sportowy.
    > No i o ile dobrze pamietam to jak obroty za wysokie to skrzynia nie
    > zredukuje np. z 4 biegu na 3 nawet jak wlaczysz ta blokade do maks 3
    > biegu.

    Trudno mówić o wszystkich skrzyniach, te którymi śmigam/łem zawsze
    redukowały.
    Stosuję to często wtedy gdy chcę pojechać szybciej i np wiem, że za chwilę
    będę wyprzedzał i nie pasuje mi 4 czy 5 a chcę mieć 3. I niezależnie czy
    jadę 60 czy 130 skrzynia wyląduje na 3 biegu no albo na 2 jeśli wiem, że nie
    przekraczam Vmax dla 2 aby nie przekręcić silnika.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: