  • Data: 2016-08-04 16:41:22
    Temat: Re: Kłopoty z elektryką w mieszkaniu
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-08-04 o 14:13, s...@g...com pisze:
> [...]
    w trakcie dnia kiedy ten przepływowy w kuchni jest wykorzystywany.

    tak aby był dostępny dla osoby która tam mieszka.

    > A widzisz tego nie wiedziałem.
    > Zakładałem że charakterystyka A jest mało popularna ale nie sądziłem że aż tak.

    Charakterystyka ostrzejsza od B nosi symbol Z. Służy do ochrony np.
    półprzewodników mocy. Przy czym nie widziałem jeszcze "esek" Z i nie
    wiem w jakiej formie występują te zabezpieczenia.