  • Data: 2009-10-31 11:27:18
    Temat: Re: Kłopoty gwiazdy z motocyklem
    Od: zarafiq <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jasio wrote:
    > Nie, ale można powiedzieć coś na temat budowy, a nie tylko zauważyć
    > oczywisty fakt.
    > Rozwiń więc swoją wypowiedź o zawieszeniu. Tak na 40słów ją rozbuduj,
    > podyskutyjmy produktywnie.
    > Serio. Żadnych pyskówek, wtyków osobistych itp.

    http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/07/28/article-0-
    05B9D482000005DC-326_468x443.jpg
    http://extratv.warnerbros.com/images/topstories/9070
    2X1_PITT_B-GR_01.jpg

    W odróżnieniu od pojawiających się w tym wątku wypowiedzi, że ten
    motocykl to cudak albo gówno, pisząc swojego posta miałem nadzieję
    na merytoryczną odpowiedź.

    Motocykl jest do bólu prosty, jedno lusterko, sztywny tył,
    łańcuch, symboliczny tylny błotnik i brak przedniego, krótki
    wydech, nie widzę tylnej lampy, żadnych wskaźników. W tym całym
    zestawieniu dla moich oczu widelec USD jest dysonansem.
    Nie liczę na dyskusję, raczej na prostą odpowiedź, czy jest
    jakakolwiek przesłanka dla takiego wyboru, oprócz oczywiście
    takiej, że konstruktorowi tak bardziej pasowało.

    Pozdrawiam,
    zarafiq