  • Data: 2009-10-31 17:56:15
    Temat: Re: Kłopoty gwiazdy z motocyklem
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kuczu wrote:

    > Nie. Zawsze mnie wkurwialo zrzedzenie na to czy tamto ludzi, ktorzy
    > w zyciu nic sami nie zbudowali, nie mieli zadnej wlasnej wizji
    > motocykla ktory by mogli zbudowac itp.

    A po co mam budować swój motor? Wolę gotową japonię, wciąż mam prawo
    krytykować wygląd każdego napotkanego motocykla, nie trzeba do tego
    mieć swojego customa. Akurat ten motor z wątku jest dla mnie tak
    śmieszny, że nawet nie wiem jak go skrytykować :)

    > Wiesz, nie znam sie na endurakach wiec sie nie odzywam. Nie znam
    > sie na zapierdalania po winklach wiec sie nie odzywam.
    > Ale w tym temacie wiem to i owo wiec mysle ze mam prawo sie odezwac.
    > Czasami.

    Wiesz to i owo i masz prawo się odezwać, a ja mam swój gust i mam
    prawo skrytykować wygląd motocykla na który patrzę.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98