  • 1. Data: 2009-03-27 18:06:31
    Temat: Kłopot z pendrive 16GB - Norton nie może wyleczyć
    Od: Janeo <j...@g...com>

    Witam,
    Mój nowozakupiony pendrive zaczął fiksować, próbowałem go wyleczyć
    Nortonem, najpierw poprawiał, teraz nie chce poprawić, jedynie
    zdiagnozował:
    http://strony.aster.pl/janeo/Zrzut_ekranu-1.jpg
    Dodam, że wskazanego folderu \FOUND.000 nie mogę skasować.

    Macie jakiś pomysł co z tym fantem zrobić?
    Jeśli chcieć sformatować na nowo na FAT32, to jakim programem? (mój
    Partition Magic go nie wykazuje, choć Windows owszem).
    Pozdr. - J

  • 2. Data: 2009-03-27 18:10:32
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Janeo" <j...@g...com> napisał w wiadomości grup
    g2000yqk.googlegroups.com...
    > Jeśli chcieć sformatować na nowo na FAT32, to jakim programem? (mój
    > Partition Magic go nie wykazuje, choć Windows owszem).

    Windowsem?
    Używanie PM to proszenie się o kłopoty.

  • 3. Data: 2009-03-27 18:21:03
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 27 Mar, 19:10, "qwerty" <q...@p...fm> wrote:
    > Użytkownik "Janeo" <j...@g...com> napisał w wiadomości grup
    g2000yqk.googlegroups.com...

    > Windowsem?
    > Używanie PM to proszenie się o kłopoty.

    Co znaczy "Windowsem"? Nie ta składnia i przypadek. Co to PM?
    A tak przy okazji ...to co mi pomogła Twoja wypowiedź? - będę
    wdzięczny za pomoc w zrozumieniu...
    J.

  • 4. Data: 2009-03-27 18:24:05
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 27 Mar, 19:10, "qwerty" <q...@p...fm> wrote:
> [...]

    Co znaczy "Windowsem"? Windows POKAZUJE dysk, PartMagic NIE POKAZUJE.
    Tak było od poczatku, jeszcze przed kłopotami.

  • 5. Data: 2009-03-27 18:57:02
    Od: Agaton <gigsa@USUN_wp.pl>

    Janeo pisze:

> [...]
    > Tak było od poczatku, jeszcze przed kłopotami.
    > To co mi pomogła Twoja wypowiedź? - będę wdzięczny za pomoc w

    Myślę, że Janeo sugerował format pod Windowsem.

  • 6. Data: 2009-03-27 18:59:28
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    Janeo wrote:
> [...]
    >
    > Macie jakiś pomysł co z tym fantem zrobić?
    > Jeśli chcieć sformatować na nowo na FAT32, to jakim programem? (mój

    XP i Vista maja narzędzia do zarządzania dyskami (dostępne przez panel
    sterowania->Zarządanie komputerem itd).

    Klikasz na dysk, menu kontekstowe, wybierasz formatuj. Czy o coś innego
    Ci chodzi ?

    pzdr
    r.

  • 7. Data: 2009-03-27 19:17:23
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 27 Mar, 19:59, Rafał Łukawski <r...@l...pl> wrote:
    > XP i Vista maja narzędzia do zarządzania dyskami (dostępne przez panel
    > sterowania->Zarządanie komputerem itd).
    >
    > Klikasz na dysk, menu kontekstowe, wybierasz formatuj. Czy o coś innego
    > Ci chodzi ?
    No chciałbym sformatować, ale w WinXP nie widze takiej opcji na dysk
    wymienny. Szukam w panel sterowania->Zarządzanie komputerem, jest
    Flash Disk ale w menu kontekstowym brak formatowania.
    Na "Mój komputer" też nie ma takiej opcji w menu kontekstowym.
    J.

  • 8. Data: 2009-03-27 19:29:33
    Od: Janeo <j...@g...com>

    .... odpaliłem próbną wersję Paragon Partition Manager i dostałem
    komunikat, że nie może formatować:
    http://strony.aster.pl/janeo/Zrzut_ekranu-2.jpg
    Co się stało? Już nie mam siły :-(((...
    Pozdr. - J

  • 9. Data: 2009-03-27 19:49:47
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Fri, 27 Mar 2009 11:06:31 -0700 (PDT), Janeo napisał(a):

> [...]
    > Jeśli chcieć sformatować na nowo na FAT32, to jakim programem? (mój
    > Partition Magic go nie wykazuje, choć Windows owszem).

    Diskmgmt.msc nie wystarcza?
    --
    M. [Windows - Shell/User MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 10. Data: 2009-03-27 20:09:39
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 27 Mar, 20:49, Michal Kawecki <k...@o...px> wrote:

    > Diskmgmt.msc nie wystarcza?
    > --
    > M.   [Windows - Shell/User MVP]
    > /odpowiadając na priv zmień px na
    pl/https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.
    Kawecki

    A gdzie to jest? W Narzędziach systemowych nie ma. W Panelu Ster. nie
    widzę... z googla wiem że to winno być w Wydajność i Konserwacja, ale
    ja tego nie mam.
    Cholera! Chodzę po omacku!