eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetKłopot z pendrive 16GB - Norton nie może wyleczyć › Re: Kłopot z pendrive 16GB - Norton nie może wyleczyć
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.atman.pl!not-for
    -mail
    From: RadoslawF <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Kłopot z pendrive 16GB - Norton nie może wyleczyć
    Date: Sat, 28 Mar 2009 17:18:32 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 34
    Message-ID: <gqlahu$7u5$1@node1.news.atman.pl>
    References: <gqjf23$63a$1@inews.gazeta.pl>
    <c...@c...googlegroups.com>
    <gqjh8n$ptt$1@mx1.internetia.pl> <gqjiqu$n9h$1@inews.gazeta.pl>
    <0...@w...googlegroups.com>
    <gqjrmu$1j9$1@inews.gazeta.pl> <gqjudf$dee$1@mx1.internetia.pl>
    <gqjuk7$bbo$1@inews.gazeta.pl> <gqkm3d$6n4$1@node2.news.atman.pl>
    <b...@b...googlegroups.com>
    <r...@4...com>
    <0...@c...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: ip-89.171.217.10.static.crowley.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1238248831 8133 89.171.217.10 (28 Mar 2009 14:00:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 28 Mar 2009 14:00:31 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.6 (Windows/20070728)
    In-Reply-To: <0...@c...googlegroups.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1145650
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2009-03-28 11:21, Użytkownik Janeo napisał:
    > On 28 Mar, 10:46, Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> wrote:
    >> Tyż prawda, ale ów autor podaje jeszcze jedną informację po której
    >> powinny ci się zapalić lampki ostrzegawcze - ,,NA PENDRIVE DAJE
    >> 7-DNIOWA GWARANCJE ROZRUCHOWA'' - jak to połączysz z brakiem
    >> opakowania, etc. to zakup może być OK,może nie być OK - należy się z
    >> tym liczyć.
    > Co wyście się tego braku opakowania uczepili!

    Na allegro obowiązuje jedna zasadaograniczonego zaufania,
    jak sprzedający pisze że nie zna stanu czy nie potrafi
    sprawdzić ale kiedyś był dobry to zawsze zakładamy że
    towar jest niesprawny.
    Taka zasadę rozciągamy na inne sytuacje takie jak ta opisywana
    w tym wątku. Jeśli nie ma opakowania to zakładamy że są to
    zwroty po serwisowe lub egzemplarze które nie przeszły
    w fabryce kontroli jakości więc i nie dostały firmowego
    opakowania. 7 dniowa gwarancja tylko na rozruch też powinna
    robić za czerwone ostrzegawcze światełko.

    > Z punktu widzenia sklepowego detalicznego klienta to może być
    > podejrzane, ale nic błędniejszego. To może być zakup zupełnie dobrego
    > towaru, ale nie przeznaczonego do detalu, prosto z fabryki. W skrajnym
    > przypadku nie zdziwiłbym się, że kupiony w kartonach na wagę.
    > Co do 7-dniowej gwarancji... co cóż, to może być sytuacja w której
    > człowiek, który sprzedaje nie zajmuje się tymi urządzeniami na codzień
    > i nie chce brać strupa na głowę na rok czy pięć. Kupił na wagę,
    > sprzedał i koniec.

    Ale przyznasz że gość wtrynił ci bubla, wiadomo że jesteś stratny
    więc nie broń swojego sposobu oceniania ludzi bo jak widać
    jest błędny.

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: