  • Data: 2009-03-28 11:33:48
    Temat: Re: Kłopot z pendrive 16GB - Norton nie może wyleczyć
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Janeo" napisał:

    > JoteR, naprawdę przeginasz pałę i nie znasz się na handlu.

    Owszem, nie znam się na handlu chińskim badziewiem na (za przeproszeniem)
    Allegro, więc być może dlatego wszystkie zakupione przeze pendrive mają
    mniej więcej deklarowaną pojemność ;->

    > PS: a jednak gość odpisał maila z prośbą o pilne odesłanie do USA
    > z tym plikami co nie chcą się otwierać - czyli wyraził wolę rozwiązania
    > problemu.
    > Wniosek - nie dzielmy skóry na niedźwiedziu.

    Nie ja przecież napisałem, że należy mu się negatyw ;-). Po prostu, ja bym u
    niego nie kupił i tyle w tym temacie. A przytoczone przeze mnie zastrzeżenia
    może posłużą jakiemuś innemu potencjalnemu kupującemu do przeanalizowania
    tego typu aukcji i zapalą odpowiednio wcześniej lampki alarmowe.

    JoteR