  • Data: 2009-03-27 20:19:05
    Temat: Re: Kłopot z pendrive 16GB - Norton nie może wyleczyć
    Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Mar, 20:49, Michal Kawecki <k...@o...px> wrote:

    > Diskmgmt.msc nie wystarcza?
    > --
    > M.   [Windows - Shell/User MVP]
    > /odpowiadając na priv zmień px na
    pl/https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.
    Kawecki

    Dzięki za pomoc, pomogło. Już kol. Rafał Łukawski sugerował
    "zarządzania dyskami (dostępne przez panel
    sterowania->Zarządanie komputerem itd)" - ale nie znalazłem....
    Po googlu znalazłem "Diskmgmt.msc" no i dostałem się tam, pokażę
    ścieżkę dla potomnych:
    Panel Sterowania -> Narzędzia Administracyjne -> Zarządzanie Komuterem
    -> po lewej na dole najechać na Zarządzanie Dyskami.
    Więc jak wspomniałem dokonałem formatowania, już myślałem że pójdzie
    do kosza, ale jest OK.
    DZIĘKI.
    Pozdr. - J