  • 1. Data: 2010-09-29 09:42:57
    Temat: Klopot z Garmin Mobile XT
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

    Witam

    Mam komorke Nokia N82 z Symbianem. Rok czasu bez problemu korzystalem z
    programu GMobile XT v5. Nie wiem czy to zwykla zbieznosc zdarzen czy tez
    przyczyna, ale po przejsciu z sieci Plus do Play nie moge juz uruchamiac
    tego programu. Otrzymuje komunikat ze aplikacja nie zostanie uruchomiona ze
    wzgledu bezpieczenstwa.
    Co czynic by ja uruchomic.
    Pozdrawiam
    Krzys'

  • 2. Data: 2010-09-29 17:59:34
    Temat: Re: Klopot z Garmin Mobile XT
    Od: Piotrek <b...@o...pl>

    Dnia Wed, 29 Sep 2010 11:42:57 +0200, Pikus' napisał(a):

    > aplikacja nie zostanie uruchomiona ze
    > wzgledu bezpieczenstwa.

    Poszukaj na karcie pamięci pliku GarminMobileXT.sis i "odpal go" .
    Garmin zainstaluje się jescze raz już do końca i po sprawie.

  • 3. Data: 2010-09-30 14:20:51
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

    > Poszukaj na karcie pamięci pliku GarminMobileXT.sis i "odpal go" .
    > Garmin zainstaluje się jescze raz już do końca i po sprawie.

    Tak tez uczynilem i jest juz ok... cos sie widac zacielo.
    Dziekuje i pozdrawiam

    Krzys' - Radom

  • 4. Data: 2010-10-01 04:44:26
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

    Mam jeszcze jedno pytanie - przestal dzialac internet, rozni dostawcy daja
    rozne komunikaty, ale skutek jeden - brak polaczenia. Jak wgrac od nowa
    przegladarke?

  • 5. Data: 2010-10-02 13:58:28
    Od: Piotrek <b...@o...pl>

    Dnia Fri, 1 Oct 2010 06:44:26 +0200, Pikus' napisał(a):

    > Mam jeszcze jedno pytanie - przestal dzialac internet, rozni dostawcy daja
    > rozne komunikaty, ale skutek jeden - brak polaczenia. Jak wgrac od nowa
    > przegladarke?

    oryginalnej z Nokii się nie da, trzeba by było robić aktualizację
    oprogramowania z zaznaczeniem opcji wgrania początkowych ustawień. Ale na
    100% obstawiam, że to kwestia niewłaściwego hasła i nazwy APN w
    ustawieniach telefonu - na bank działają stare i są ustawione jako
    domyślne. W menu Ustawienia>Połączenie>punkt dostepu skasować stare od
    poprzedniego operatora i wgrać od Playa jego konfigurację na telefon
    https://konfiguracja.playmobile.pl/hsconfig/public/s
    ervice.do i powinno
    działać.