  • 1. Data: 2010-09-29 06:44:06
    Temat: Play - pakiety internetowe
    Od: Jonasz <n...@a...am>

    Są dwa różne(?) pakiety po 25 MB: Internet w telefonie 25 MB i Tani
    Internet 25 MB obydwa po 5 zł. Czy ten drugi pakiet funkcjonuje tylko w
    strefie taniego internetu Play?
    W ogóle te pakiety w Play są trochę zagmatwane

  • 2. Data: 2010-09-29 14:32:55
    Temat: Re: Play - pakiety internetowe
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jonasz" <n...@a...am> napisał w wiadomości
> [...]
    > strefie taniego internetu Play?
    > W ogóle te pakiety w Play są trochę zagmatwane

    Pakiet Internet w telefonie 25 MB i Tani Internet 25 MB sa to te same
    pakiety - Internet w Telefonie 25MB jest po prostu czwartym pakietem, jaki
    mozna wziac. Nie wiem, po co wogole go wprowadzali do oferty.

    Pakietem Tani Internet 25 MB mozna spokojnie przedluzyc wygasajacy pakiet
    Internet w telefonie 25 MB - bo nie da sie przedluzyc go takim samym
    pakietem - w przeciwienstwie do innych pakietow tego bowiem nie da si
    ekolejnego wykupic w ostatnim dniu waznosci starego.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-09-29 16:55:58
    Od: Jonasz <n...@a...am>

    W dniu 2010-09-29 16:32, SDD pisze:
> [...]
    > pakietem - w przeciwienstwie do innych pakietow tego bowiem nie da si
    > ekolejnego wykupic w ostatnim dniu waznosci starego.

    dzięki za oświecenie :)
    Jednak uważam, że to nazbyt pogmatwane, chociaż idzie pojąć OCB. Tylko
    koniecznie trzeba mieć przed oczami ściągawkę z nazwami pakietów i co
    każdy w sobie ma :)
    Przynajmniej w moim wieku

  • 4. Data: 2010-09-29 18:11:42
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

> [...]
    > Jednak uważam, że to nazbyt pogmatwane, chociaż idzie pojąć OCB. Tylko
    > koniecznie trzeba mieć przed oczami ściągawkę z nazwami pakietów i co

    Też to miałem i zrobiłem sobie to:
    <http://telefix.terramail.pl/kody_play.htm>

    Jeszcze nie ma tam nowego planu internetowego, ale niebawem będzie.
    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2010-09-29 18:34:30
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu 29-09-10 20:11, Grzexs pisze:

    > Też to miałem i zrobiłem sobie to:
    > <http://telefix.terramail.pl/kody_play.htm>
    >
    > Jeszcze nie ma tam nowego planu internetowego, ale niebawem będzie.

    Szacun że Ci się chciało chcieć :-)
    Trzeci profil PF:
    http://www.telepolis.pl/news.php?id=19440

    --
    ALEX Templar

  • 6. Data: 2010-09-29 19:29:21
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 29 Wrz, 20:34, ALEX pisze...

    > Szacun że Ci się chciało chcieć :-)

    Za taką pracę powinieneś mieć darmowe rozmowy w Play
    do końca życia :)
    Może na początek pokaż to rzecznikowi Play...

    Ircys

  • 7. Data: 2010-09-29 19:41:52
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu 29-09-10 21:29, Ircys pisze:

    > Za taką pracę powinieneś mieć darmowe rozmowy w Play
    > do końca życia :)

    Też uważam że mi się one należą. I jakiś wypasiony smart co rok. Gratis
    ofkors.

    > Może na początek pokaż to rzecznikowi Play...

    Pomyślę nad tym.
    Ale mnie ubawiłeś :-P

    --
    ALEX Templar