  • 1. Data: 2014-12-05 11:32:10
    Temat: Klimatyzacja zimą
    Od: "Zebris" <B...@w...pl>

    Czy używacie klimatyzacji jesienią i zimą?
    Codziennie czy np. raz w tygodniu?
    Jak ustawiacie klimę? Ma tylko chłodzić? Włączacie ciepły nawiew czy jak?

  • 2. Data: 2014-12-05 11:40:10
    Temat: Re: Klimatyzacja zimą
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 5 grudnia 2014 11:32:13 UTC+1 użytkownik Zebris napisał:
    > Czy używacie klimatyzacji jesienią i zimą?
    > Codziennie czy np. raz w tygodniu?
    > Jak ustawiacie klimę? Ma tylko chłodzić? Włączacie ciepły nawiew czy jak?

    Codziennie. Roznie, raz 14st a raz 28 :)

  • 3. Data: 2014-12-05 12:44:19
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-12-05 11:32, Zebris pisze:
    > Czy używacie klimatyzacji jesienią i zimą?
    > Codziennie czy np. raz w tygodniu?

    Cały czas ON.

    > Jak ustawiacie klimę? Ma tylko chłodzić? Włączacie ciepły nawiew czy jak?

    Obecnie 22-23 stopnie, lubię ciepło :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 4. Data: 2014-12-05 13:13:01
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Zebris" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Czy używacie klimatyzacji jesienią i zimą?
    Codziennie czy np. raz w tygodniu?
    Jak ustawiacie klimę? Ma tylko chłodzić? Włączacie ciepły nawiew czy jak?

    -------------
    Zauważyłem, że u mnie jak mam zaparowane szyby lub lekko zmrożone to
    włączenie grzania na max plus włączenie klimy przyspiesza odparowanie lub
    odmrożenie.

  • 5. Data: 2014-12-05 13:36:11
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 05.12.2014 11:32, Zebris pisze:
    > Czy używacie klimatyzacji jesienią i zimą?
    > Codziennie czy np. raz w tygodniu?
    > Jak ustawiacie klimę? Ma tylko chłodzić? Włączacie ciepły nawiew czy jak?

    Ja włączam klimę raz w tygodniu żeby się nie zastała a używam naprawdę
    wtedy kiedy jest powyżej 30 st.

    p. m.

  • 6. Data: 2014-12-05 13:43:40
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2014-12-05 11:32, Zebris pisze:
    > Czy używacie klimatyzacji jesienią i zimą?
    > Codziennie czy np. raz w tygodniu?
    > Jak ustawiacie klimę? Ma tylko chłodzić? Włączacie ciepły nawiew czy jak?
    Cały czas na auto. Temp ustawiona na 21...

  • 7. Data: 2014-12-05 14:28:16
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 5 Dec 2014 11:32:10 +0100, Zebris napisał(a):

    Ja mam auto ustawione na 21 st.
    Ale czy działa w temp poniżej 0 to nie wiem :)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 8. Data: 2014-12-05 14:48:32
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 5 Dec 2014 11:32:10 +0100
    "Zebris" <B...@w...pl> wrote:

    > Jak ustawiacie klimę? Ma tylko chłodzić? Włączacie ciepły nawiew czy
    > jak?

    A jak ma chłodzić zimą? ;)
    Zimą to może co najwyżej osuszać powietrze, czyli wspomagać
    "czyszczenie" szyb od środka.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 9. Data: 2014-12-05 16:57:25
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2014-12-05 11:32, Zebris pisze:
    > Czy używacie klimatyzacji jesienią i zimą?
    > Codziennie czy np. raz w tygodniu?
    > Jak ustawiacie klimę? Ma tylko chłodzić? Włączacie ciepły nawiew czy jak?

    Zawsze mam włączoną. Kiedyś bawiłem się w wyłączanie, ale z czasem mi
    przeszło.

    Poza tym latem też włączam ciepły nawiew - optymalna temperatura latem
    to jest mniej więcej środek położenia. Maksymalnie na niebieskim to u
    mnie w samochodzie jest lodówka.