  • 61. Data: 2012-02-03 17:22:48
    Temat: Re: Klimatyzacja zimą
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Tak naprawdę klimatyzacja samochodowa nie jest
    > klimatyzacją. Jest tylko ulepszoną wersją ochładzacza

    Sorry że powtórzyłem Twoją wypowiedź, ale nie czytałem
    wszystkich :-)

  • 62. Data: 2012-02-03 19:55:31
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 2 Feb 2012 19:13:47 +0100, w
    <1...@i...dyndns.org.invalid>, 'Tom N'
    <n...@1...dyndns.org.invalid> napisał(-a):

    > klimatyzacja potrafi doprowadzić temperaturę wewnątrz pojazdu do 16°C nawet
    > gdy na zewnątrz jest -15°C. Znaczy klimatyzacja działa poniżej 4°C

    Klimatyzacja działała czy klimatronik? :>

  • 63. Data: 2012-02-04 01:06:58
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@1...dyndns.org.invalid> napisał w
    wiadomości news:120202.191347.pms.2569@int.dyndns.org.invalid..
    .
> [...]
    >
    > Przez pierwsze 10 kilometrów temperatura wewnątrz wzrosła o 3°C po
    > przejechaniu kolejnych 50 kilometrów można było zdjąć czapkę, ponieważ
    > wewnątrz zrobiło się 16°C.
    > Następne kilometry nie przyniosły wzrostu temperatury wewnątrz i po
    > przejechaniu w sumie 100 km test został zakończony. Podczas testu
    > temperatura na zewnątrz utrzymywała się w okolicy -15°C +/- 1°C
    >
    > Podsumowując:
    > klimatyzacja potrafi doprowadzić temperaturę wewnątrz pojazdu do 16°C
    > nawet
    > gdy na zewnątrz jest -15°C. Znaczy klimatyzacja działa poniżej 4°C

    znajoma jezdzi do dzis z klima wlaczona i ustawiona na 21
    na moje pytanie po co? nie wie, to wylacz!, a mozna?

    jezdzi Skoda SuperB wewnetrz nie ma cieplo
    bo 21 to jak na zime to malo, szybko jest oddwane przez szyby

    wiec mozna w Superb wylaczyc klime i uzyc tradycyjnej nagrzewnicy czy cus?

  • 64. Data: 2012-02-04 10:48:40
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 2 Feb 2012 22:53:22 +0100, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl> wrote:

    >Raczej pustą. Gdzie te flamerskie wątki po kilkaset postów w jeden
    >dzień?

    Tak, ale ile razy można czytać o frigo i wężu?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 65. Data: 2012-02-04 10:49:20
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 4 Feb 2012 01:06:58 +0100, "KrisPolska" <n...@w...pl>
    wrote:

    >wiec mozna w Superb wylaczyc klime i uzyc tradycyjnej nagrzewnicy czy cus?

    Polecam jej przeczytanie instrukcji obsługi auta.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 66. Data: 2012-02-04 11:35:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello jerzu,

    Saturday, February 4, 2012, 10:48:40 AM, you wrote:

    > Tak, ale ile razy można czytać o frigo i wężu?

    To się stało nudne do porzygania. Ale sam się tez zaraziłem, niestety.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 67. Data: 2012-02-04 20:07:13
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "KrisPolska" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > wiec mozna w Superb wylaczyc klime i uzyc tradycyjnej nagrzewnicy czy cus?

    po to sie to nazywa klimatyzacja automatyczna, zebyś nie musiał sobie
    zaprzątać głowy tym czy używana w danym momencie jest nagrzewnica, czy
    kompresor klimy, czy oba urządzenia na raz.

    Ustawiasz temperature i taką masz w kabinie. Jak ma ustawione 21 to ma 21.
    Poza tym jak myślisz, skąd sie wzięło to 21 stopni w kabinie jak nie z
    nagrzewnicy? Nachuchała sobie?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 68. Data: 2012-02-05 10:46:12
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Ustawiasz temperature i taką masz w kabinie. Jak ma ustawione 21 to ma 21.
    > Poza tym jak myślisz, skąd sie wzięło to 21 stopni w kabinie jak nie z

    tak
    ale powiedz czy ta klime da sie wylaczyc by zaoszczedzic na paliwie
    i korzystac z nomralnego ogrzewania?

  • 69. Data: 2012-02-05 10:46:30
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Polecam jej przeczytanie instrukcji obsługi auta.

    auto z 2-3 reki, nie ma

  • 70. Data: 2012-02-05 11:04:05
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    http://www.vwgolf.pl/porady/klimatronik-obsluga/
    czyli zejsc z obrotami dmuchway na pozycje OFF ? 17

    Przycisk zmniejszenia prędkości dmuchawy. Aby wyłączyć układ klimatyzacji:
    nacisnąć i przytrzymać przycisk tak długo, aż pojawi się wskazanie "OFF".
    Ponieważ w tej funkcji klapy pozostają w ostatnio ustawionym położeniu,
    ta możliwość regulacji powinna być wykorzystywana tylko w wyjątkowych
    sytuacjach, np. w przypadku awarii.

    Czy wyłaczyć sprężarkę ?

    11 Przycisk trybu "ECON". W trybie ECON wyłączana jest tylko sprężarka
    układu klimatyzacji,
    tryb ogrzewania i wentylacji są nadal regulowane automatycznie.

    czego użyc by nie rozwalić zimą klimy i latem z niej kozystac?