-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
ostnews.google.com!d28g2000yqf.googlegroups.com!not-for-mail
From: kkk <m...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Klimatyzacja - problem - zimno, ciepło.
Date: Sun, 5 Jun 2011 10:55:22 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 32
Message-ID: <0...@d...googlegroups.com>
References: <5...@4...com>
<isdsni$h3v$1@news.net.icm.edu.pl>
<1...@4...com>
NNTP-Posting-Host: 31.175.6.8
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1307296522 12021 127.0.0.1 (5 Jun 2011 17:55:22 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Jun 2011 17:55:22 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: d28g2000yqf.googlegroups.com; posting-host=31.175.6.8;
posting-account=fbq5ZAoAAADWC5d7L0WTBo_0j-Xv0bE1
User-Agent: G2/1.0
X-Google-Web-Client: true
X-Google-Header-Order: HUALESNKRC
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:2.0.1) Gecko/20100101
Firefox/4.0.1,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2373747
[ ukryj nagłówki ]On 4 Cze, 21:30, jerzu <t...@p...onet.pl> wrote:
> Dogrzeba em si do temperatur mierzonych w nawiewach rodkowych, i wg
> tego mieszcz si w normie.
>
> Temperatura otoczenia - Temperatura dopuszczalna na wyj ciu rodkowych
> nawiew w
> 15 C - 4 C do 8 C
> 20 C - 6 C do 10 C
> 25 C - 8 C do 13 C
> 30 C - 12 C do 16 C
> 35 C - 17 C do 20 C
> 40 C - 21 C do 25 C
Hmm moim zdaniem stanowczo zbyt pobłażliwa jest ta tabelka.... przy
takich temp schładzanie parkującego w pełnym słońcu auta trwałoby
tydzień ;).
Wg moich źródeł idealna temp na wyjściu w środkowym nawiewie przy zew
25 C to 2-6 C, przy czym w czasie testu wentylator dmuchawy powinien
pracować na II biegu, włączony obieg wew i zamknięte pozostałe wyloty
powietrza. Generalnie w wysokich temp dopuszcza się temp do 10 C w
nawiewie, ale to już jest imho znak, że coś nie pracuje jak powinno.
Przy wyższych obrotach sprężarka powinna pracować bardziej wydajnie,
trzeba sprawdzić ciśnienia w Twoim układzie, możliwa jest najprostsza
przyczyna czyli zbyt mało czynnika.
pzdr
Następne wpisy z tego wątku
- 05.06.11 20:23 jerzu
- 05.06.11 21:41 Tomasz Gorbaczuk
- 06.06.11 13:17 Przemysław Czaja
- 06.06.11 17:55 kkk
- 13.06.11 19:21 jerzu
- 13.06.11 19:39 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 14.06.11 01:06 Tomasz Pyra
- 14.06.11 09:30 kkk
- 14.06.11 16:46 jerzu
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-03-02 Tusk idzie na rekord deportacji po 1989 [Będzie popyt na prawników]
- 2025-03-01 Obywatel telefonuje 112 lub 986
- 2025-03-01 detektyw (?) Rutkowski działał jako prasa
- 2025-03-01 "Policjant został ujęty obywatelsko..."
- 2025-03-01 zatrzymanie zbyszka maja
- 2025-03-01 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-03-01 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-03-01 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-01 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-01 Kraków => Technical Team Leader (Clojure, Java) <=
- 2025-03-01 Zrobił TV OLED z TV LCD
- 2025-03-01 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-03-01 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-03-01 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-01 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=