eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKlimatyzacja - problemRe: Klimatyzacja - problem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Klimatyzacja - problem
    Date: Thu, 15 May 2014 18:07:25 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 39
    Message-ID: <ll2ont$sl5$1@node2.news.atman.pl>
    References: <X...@1...0.0.1>
    <2...@U...poczta.onet.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lhju2o$qdp$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lhk6s5$3vm$1@node1.news.atman.pl> <lhljrg$12nn$1@news2.ipartners.pl>
    <lhmosg$n0b$1@node1.news.atman.pl> <ll2ig4$2o31$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: e82-47.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1400170045 29349 46.238.82.47 (15 May 2014 16:07:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 15 May 2014 16:07:25 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <ll2ig4$2o31$1@news2.ipartners.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    X-Antivirus: avast! (VPS 140515-0, 2014-05-15), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2533062
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:ll2ig4$2o31$...@n...ipartners.pl...
    > W dniu 2014-04-04 19:07, Cavallino pisze:
    >
    >>>> Zapowiedz iż płacisz tylko w przypadku powodzenia naprawy, bo jak Ci
    >>>> niby naprawią a czynnik znowu ucieknie, to będziesz w punkcie wyjścia.
    >
    > [...]
    >>> Ale tu jest inna sytuacja. Wiadomo, że pompa puszcza. Mechanik zapewne
    >>> nie jest w stanie ustalić
    >>> w tej chwili, czy to jest jedyna usterka. Więc naciągactwa nie widzę.
    >>> Jest ryzyko które ktoś musi ponieść.
    >>
    >> Przy czym mechanik ponosi ryzyko w wysokości kosztów materiału do
    >> nabicia,
    >
    > ...i straconego czasu, który (w przeciwieństwie do wyceny czasu wolnego,
    > spędzonego na zmianie kół - patrz inny wątek :)
    > dość łatwo jest wycenić, bo wiadomo ile +/- może wtedy zarobić biorąc inne
    > zlecenie, jeśli je ma.
    > Dlatego pisałem o mechaniku zdesperowanym, który nie narzeka na nadmiar
    > zleceń.
    >
    >> a klient kilka razy większe w wysokości powtórzenia całej zabawy i
    >> powtórnego płacenia całości.
    >
    > Z tym, że to jest pojazd klienta i klientowi zależy,

    Żeby mieć naprawione, a nie żeby mechanik sobie w aucie pogrzebał bez ładu i
    składu.

    > Ale cóż - proponujesz swoje warunki, mechanik przyjmuje je lub nie (ja bym
    > kazał spadać na drzewo z takimi wymaganiami).

    A ja z taką ofertą, że pieniądze skasuje na pewno, ale czy problem usunie,
    to nie wie i nie da gwarancji.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: