  • 1. Data: 2010-05-24 20:00:43
    Temat: Klima z passata B3 do Vento?
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Witam mam takie szybkie pytanie:
    Czy kompletny zestaw climatronicka z passata VR6 pasuje plug and play do
    Vento VR6 z termotrcnickiem?

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 2. Data: 2010-05-25 09:23:04
    Temat: Re: Klima z passata B3 do Vento?
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Lewis pisze:
    > Witam mam takie szybkie pytanie:
    > Czy kompletny zestaw climatronicka z passata VR6 pasuje plug and play do
    > Vento VR6 z termotrcnickiem?

    zapewne nie, w etce sprawdz kody poszczególnych elementów, coś czuje, że
    przewody są inne no i cała obudowa nawiewów pod deską pewnie jest inna.
    Uprzedzam sporo pracy Cię czekam, montowałem kiedyś do golfa 3 u siebie,
    ale odpuściłem, potem w kolejnym aucie udało się, ale pracy było na całe
    dwa dni. A ile chu i sku leciało przy okazji bo nie było żadnej
    dokumentacji i trzeba było się wspomagać radami z forum.vwgolf.pl

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-05-25 10:35:01
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dwa dni. A ile chu i sku leciało przy okazji bo nie było żadnej
    > dokumentacji i trzeba było się wspomagać radami z forum.vwgolf.pl

    W sumie to fakt, lepiej szukać stricte od golfa 3/vento.
    Byle kompresor i chłodnica z przewodami przypasowała to już nawiew i kanały
    nawiewowe mogą zostać zwykłe, a panel się jakoś wyrzeźbi.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)