  • Data: 2014-03-25 19:50:23
    Temat: Re: Klima - czynnosci
    Od: Kamikazee <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-25 10:27, Pszemol pisze:
    > Jak ja lubię takich doradzaczy... człowieku, po co mu takie rzeczy radzisz?
    > Pisze chłop że klima działa dobrze!

    Ale nie wie czy w pełni sprawna zbyta mała ilość czynnika powoduje częstsze
    załączanie sprężarki co powoduje zwiększone jej zużycie a przy braku dobrego
    smarowania zatarcie i zwiększone spalanie.

    > Filtr kabinowy oczywiście trzeba wymieniać, może nie co roku ale
    > np. raz na dwa lata - w zależności od tego gdzie jeździsz...

    Raz na rok to przynajmniej sprawdzić jego stan zależy od tego ile km się jeździ.

    > Reszta co radzisz to chyba dla kogoś kto ma problem z za grubym portfelem.
    > Przecież to wyrzucanie pieniędzy w błoto!

    Nie w błoto, bo już przerabiałem zatartą sprężarkę klimy 800 zł w plecy.