    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Klima Manualna - wilgosc po wyłączeniu
    Date: Fri, 16 Jul 2010 19:41:19 -0500

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message
    news:u6s3rmacyohx.dlg@lepper.institute.com...

    > otwórz konserwę w ciepły i wilgotny dzień. Nie na godziny, na parę minut.
    > Zobacz jak długi czas minie do momentu w którym zacznie pleśnieć. Później
    > się doucz, chociaż popularnonaukowo jak działają drobnoustroje i ile ich
    > trzeba - będzie mniejsza żenada.

    Ile bakterii trzeba do czego? Tu nie chodzi o ilość zarodników
    pleśni tylko o ilość pożywienia dla nich na żeberkach wilgocącego
    ciągle parownika.

    Ale czemu jesteś taki napastliwy?
    Czemu zarzucasz mi braki wiedzy? Na jakiej podstawie?

    I o co chodzi Ci z tą otwartą konserwą? Sugerujesz że
    w swoim samochodzie, w czasie jazdy, wpychasz mielonkę
    w otwory wentylacyjne? No to nie dziwota że Ci z klimy śmierdzi :-))

    Słuchaj - jak chcesz sobie odgrzybiać klimę niezależnie od tego
    czy masz grzyba czy go tam nie masz, to sobie odgrzybiaj, ale
    nie wmawiaj idiotyzmów ludziom że tego odgrzybiania potrzebują.
    Bo nie potrzebują, nawet jak trzymaja klime na obiegu zamknietym.

    No ...chyba że wtykają sobie konserwę w otwory wentylacyjne, jak Ty :-)))