  • Data: 2010-07-17 02:35:22
    Temat: Re: Klima Manualna - wilgosc po wyłączeniu
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message
    news:u6s3rmacyohx.dlg@lepper.institute.com...

    > otwórz konserwę w ciepły i wilgotny dzień. Nie na godziny, na parę minut.
    > Zobacz jak długi czas minie do momentu w którym zacznie pleśnieć. Później
    > się doucz, chociaż popularnonaukowo jak działają drobnoustroje i ile ich
    > trzeba - będzie mniejsza żenada.

    Ile ich trzeba do czego? Tu nie chodzi o ilość zarodników pleśni tylko
    o ilość pożywienia dla nich na żeberkach wilgocącego ciągle parownika.

    Ale czemu jesteś taki napastliwy?

    Czemu zarzucasz mi braki wiedzy? Na jakiej podstawie?

    I o co chodzi Ci z tą otwartą konserwą? Sugerujesz że
    w swoim samochodzie w czasie jazdy wpychasz mielonkę
    w otwory wentylacyjne? No to nie dziwota że Ci z klimy śmierdzi :-))