eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlient to był kiedyś pan.... ( felieton )Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
  • Data: 2009-11-02 20:22:00
    Temat: Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 02.11.09 10:31, BaX pisze:
    >>>> Wyobra? sobie, ?e akumulatory, oprócz eksploatacyjnego zu?ycia ulegaj?
    >>>> te?
    >>>> awariom.
    >>>
    >>> Nik3y procent pewnie tak, udowodnij, ?e niedzia3anie baterii to awaria, a
    >>> nie zu?ycie?
    >>
    >> Bo nie dzia?a?
    >
    > A 'bo nie dzia?a' to wynik usterki czy uszkodzenia przez u?ytkownika w
    > trakcie eksploatacji?

    Od tego jest ekspertyza.

    >
    >
    >>
    >>>
    >>>> I nawet w takich przypadkach sprzedawcy odmawiaj? naprawy, "bo mine3o
    >>>> ju?
    >>>> 6 miesiecy" itp.
    >>>
    >>> Jak to masz zamiar udowodnia? Bo nie dzia3a? A mo?e u?ywa3e? niew3a?ciwej
    >>> 3adowarki która uszkodzi3a baterie? Ekspertyza serwisowa producenta
    >>> zapewne
    >>> wyka?e, ?e bateria nie dzia3a z winy u?ytkownika. Co dalej?
    >>
    >> Dalej moja ekspertyza i, je?li sprzedawca dalej sie uchyla, s?d.
    >
    > No to bedziesz mia? ekspertyze kontra ekspertyza, dlaczego maj? uznaae Twoj??
    > Bo tak, bedziesz tupa? nog? w s?dzie?

    Bo sąd ma ustawę. Mówiącą, że w ciągu 2-ch lat sprzedawca odpowiada za
    poprawne działanie. I mając sporne 2 ekspertyzy, zgadnij którą wybierze.

    --
    Pete

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: