eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetKlawiatura "podświetlana"Re: Klawiatura "podświetlana"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!eternal-september.org!
    feeder3.eternal-september.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Klawiatura "podświetlana"
    Date: Tue, 14 Nov 2023 11:52:42 +0100
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 97
    Message-ID: <uivjic$16t42$1@dont-email.me>
    References: <uigdem$1m9og$1@dont-email.me>
    <4...@g...com>
    <uii3to$23sqm$1@dont-email.me> <uiij32$rfp$1$Radoslaw@news.chmurka.net>
    <uiiop8$27msg$2@dont-email.me> <uiktoe$2oqt7$1@dont-email.me>
    <uiln4d$2tu7m$1@dont-email.me> <uin0as$3985j$1@dont-email.me>
    <uiq9em$27l5$1@dont-email.me> <uit0d1$kfpb$1@dont-email.me>
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 14 Nov 2023 10:53:01 -0000 (UTC)
    Injection-Info: dont-email.me; posting-host="2c10593040b8cfefba4d072142dd927e";
    logging-data="1275010";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/pcamlupTZdOfOD3kupd9N"
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    Cancel-Lock: sha1:kzgqXLdWefV2VQ1sIIXlzGrC6TY=
    Content-Language: pl
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: Avast (VPS 231112-2, 12.11.2023), Outbound message
    In-Reply-To: <uit0d1$kfpb$1@dont-email.me>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1277020
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 13.11.2023 o 12:13, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > W dniu 12 lis 2023 o 11:29, Trybun pisze:
    >
    >>>> A jak dla mnie jest to jedyny w miarę normalny sklep w okolicy .
    >>>>
    >>> W necie?
    >
    >> Na zasadzie hybrydy, zamawiam online, towar odbieram w sklepie.
    >
    >>>> A Ty co do nich masz?
    >
    >>> Pisałem dość obficie -- pralka i notebook... Nadto Monster --
    >>> kupiony w Electro.pl...
    >
    >> Chyba nie czytałem,
    >
    > Być może -- nierzadko bywałeś w trybie writeonly.
    >
    >> o Monsterze to i owszem, ale i o nim nie pisałeś o jakichś problemach
    >> w wyegzekwowaniem gwarancji.
    >
    > Ty także teraz nie egzekwujesz gwarancji.

    Nie mam opakowania.

    >
    >> Przynajmniej ja nie widziałem takich postów.
    >
    > Nie czytałeś czy nie widziałeś?
    > Monster:
    >    - miał uszkodzony ekran/wyświetlacz
    >    - miał znacznie mniej pamięci niż obiecywał specyfikacją.
    >
    > Może nie widziałeś, może nie czytałeś, ale dyskutowałeś... ;)
    > U Ciebie (proszę -- wybacz lub nie; możesz ;) naraz wybaczyć
    > i nie wybaczyć) to częsta praktyka

    O problemach oczywiście słyszałem, ale nie o egzekwowaniu gwarancji.

    >
    >
    >
    > Laptop miał uszkodzony przewód niskiego napięcia w zasilaczu.
    >
    > Pralka miała uszkodzone mocowanie bębna; serwis zwlekał, ME
    > robił ze mnie durnia itd... Trudno nie znaleźć śladów... :)
    >
    >
    >
    > BTW -- Bogu niech będą dzięki za Whirlpoola!!!!!!!
    > Oby nie zepsuła się!!! [zbyt szybko!!]
    >
    > Gdy szukałem pralki -- sprzedawca w Euro AGD powiedział, że zamiast
    > płytkiej pralko-suszarki mogę pokusić się o samą pralkę... Gdy go
    > poprosiłem o konkretne propozycję, wskazał na ten model Whirlpoola,
    > który teraz mam i powiedział coś na kształt -- >>choćby tę<<... Po
    > kilku miesiącach (przeprawach z ME, wyczerpujących poszukiwaniach,
    > masie pytań zadanych przedstawicielom producentów, lekturze opinii)
    > świadomie kupiłem Whirlpoola, czego na razie nie żałuję...

    Niestety, ale moja wiedza na temat sprzętu AGD jest jeszcze mniejsza niż
    w wypadku osprzętu komputerowego. Niedawno kupiłem innego bubla,
    przenośna kuchenkę elektryczną, niby 1600W a nie nie da rady usmażyć
    jajecznicy. W ogóle jest teraz jakaś moda na płytki grzewcze korę
    jednocześnie pełnią role bufora czyli finalnie jest to ograniczenie
    możliwości kuchenki. Albo czajnik, którego główna cecha jest to że tak
    hałasuje w trakcie grzania że w kuchni poza nim nic nie słychać.

    >
    >>>> Ale jak widać buble u niektórych klientów znajdują
    >>>> usprawiedliwienie..
    >
    >>> Jak widać -- Media Expert (Electrp.pl, Avans itd. -- TERG S.A.) u
    >>> niektórych klientów znajduje uznanie.
    >
    >> W Avansie system reklamacji działa wybornie, wymieniają nawet sprzęt
    >> na inny, a także żadnych utrudnień gdy idzie o zwrot kasy.
    >> Przerabiałem kilka razy.
    >
    > Nieco wyżej zauważasz o ME:
    >    T> A jak dla mnie jest to jedyny w miarę normalny sklep w okolicy

    ME ma średnio licząc 10x więcej towaru w ofercie, i jest ogólnie rzecz
    biorąc tańszy.. Choć wyjatkoweo akurat kompa stacjonarnego kupiłem
    akurat w Avansie.

    >
    >> Zawsze można trafić na wadliwy egzemplarz, najważniejsze są sprawy
    >> związane z reklamowaniem tego u sprzedawcy. Niby przepisy są jasne,
    >
    >> ale ich wyegzekwowanie często jest trudne.
    >
    > Dlaczego często? Rzadko mam takie problemy.
    >

    Nie mam pojęcia jak jest z tym u Ciebie, ale u mnie jest tak jak
    napisane powyżej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: