    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: Fri, 10 Nov 2023 12:49:37 -0800 (PST)
    Subject: Re: Klawiatura "podświetlana"
    From: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    On Friday, November 10, 2023 at 10:55:06 a.m. UTC-6, Trybun wrote:
> [...]
    klawisze i wymien te co masz na takie co sa przezroczyste. No ale to bedzie
    inwestycja niestety.

    literki nie sa przezroczyste to juz inna sprawa.
    zalezy czy ci kase oddadza. I narzekanie tutaj ci wiele nie pomoze bo nikt ci nie
    podyktuje pisma z reklamacja...

    klawisze i to bedzie dobry dil jak klawiatura dobra.

    oplacisz przesylke. Tracisz kase na przesylke przynajmniej raz a potencjalnie dwa
    razy.
    > O jakim prawie? Nie rozumiesz pytania do użytkowników podświetlanych
    > klawiatur?

    Jak juz pisalem, nieistotne co my ci tu napiszemy. Istotne co sklep pomysli.
    Ale widze ze nawet tu nie czytasz to sie nie dziwie ze kupujesz bez refleksji i potem
    nie jestes zadowolony.

    Ponownie: Sprobuj zwrocic, jak sklep odda kase to fajnie, jak nie to powodzenia w
    uzeraniu sie. Nasza opinia sklepowi do sumienia nie dotrze.