eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlawiatura czy wyświetlacz?Re: Klawiatura czy wyświetlacz?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Trybun <I...@j...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Klawiatura czy wyświetlacz?
    Date: Wed, 04 Dec 2013 20:40:32 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 31
    Message-ID: <l7o0fa$fqv$2@usenet.news.interia.pl>
    References: <l6pqvc$60d$1@usenet.news.interia.pl> <l6r28f$md4$1@node2.news.atman.pl>
    <l6sd8j$k9k$1@usenet.news.interia.pl> <l6t2d1$iqf$1@node2.news.atman.pl>
    <l6v9h5$nuc$1@usenet.news.interia.pl>
    <5297affe$0$2154$65785112@news.neostrada.pl>
    <l78fdf$brs$5@usenet.news.interia.pl> <l78pd0$idu$1@node1.news.atman.pl>
    <l79h44$lg2$1@node2.news.atman.pl> <l7i4h3$p07$1@usenet.news.interia.pl>
    <l7k303$791$1@node1.news.atman.pl> <l7kg50$mc9$1@usenet.news.interia.pl>
    <l7kiqr$o9b$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-78-30-122-54.free.aero2.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1386186027 16223 78.30.122.54 (4 Dec 2013 19:40:27
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Dec 2013 19:40:27 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.1.1
    In-Reply-To: <l7kiqr$o9b$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1051518
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-12-03 13:29, Chris pisze:
    > Trybun nabazgrał(a):
    >
    >> W dniu 2013-12-03 08:58, Chris pisze:
    >>> A ty wiesz za ile komputronic kupuje towar z za ile sprzedaje ??
    >>> komputronic ma darmową reklamę firmy. Pytanie czy komputronic nie
    >>> sprzedaje już towaru do sklepów patronackich z jakąś marżą bo tego
    >>> nie wiem. Druga zaleta dużej ilość sklepów to hurtowe zakupy a
    >>> dzięki temu ma się profity i te profilty idą już do centrali.
    >> Za ile kupuje to nie wiem, ale za ile sprzedaje to już wiem - za tyle
    >> co w sklepie netowym czy w centralnym magazynie. Jest to dość droga
    >> firma, a więc musi być w tej cene spora marża . W sklepach (wg.
    >> Ciebie tylko patronackich) są takie same ceny, a więc albo
    >> Komputronik sporo traci na takiej współpracy z ajentami, obniżając
    >> im cenę żeby i oni mieli z takiej sprzedaży jakiś zarobek, albo jest
    >> taka działalność patronacka wkalkulowana w ceny marketingu. Jak dla
    >> mnie to jednak są firmowe salony sprzedaży.. Wnioskuje to choćby po
    >> tym że w takich sklepach nie ma innego towaru jak ten z katalogu
    >> Komputronika.
    >
    > Nie wiem czy traci, weż teraz koszty otworzenia własnego sklepu, musi
    > mieć lokal, koszta pracowników, media, logistyka dostaw a tak za cenę
    > mniejszej marży wszystko to już ma i do twego odpowiedzialność zwalona
    > na sklep bo oni tylko dają reklamę a nie są właścicielem :) dobry
    > układ. Taka sama sprzedaż jest w sklepach żabki, fresh pizzernie itd
    > ... ktoś daje markę i zaopatrzenie a inny odwala z niego czarną
    > robotę. Pamiętajmy że polskie sklepy to obrót a nie marka jak apple
    > gdzie na jednym tel. zarabiają 10x tyle co produkcja.
    >

    No tak, niewykluczone że masz rację.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: