-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-f
or-mail
From: Trybun <I...@j...pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: Klawiatura czy wyświetlacz?
Date: Mon, 02 Dec 2013 15:09:52 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 26
Message-ID: <l7i4be$oel$2@usenet.news.interia.pl>
References: <l6pqvc$60d$1@usenet.news.interia.pl> <l6r28f$md4$1@node2.news.atman.pl>
<l6sd8j$k9k$1@usenet.news.interia.pl> <l6t2d1$iqf$1@node2.news.atman.pl>
<l6v9h5$nuc$1@usenet.news.interia.pl> <l705fq$ks2$1@node1.news.atman.pl>
<l72lni$vje$2@usenet.news.interia.pl> <l734fj$o6s$1@node1.news.atman.pl>
<l74krd$5bo$1@usenet.news.interia.pl> <l74uqu$ig7$1@node1.news.atman.pl>
<l753j1$5rm$1@usenet.news.interia.pl> <l75e3h$35u$1@node1.news.atman.pl>
<l75nj0$gir$3@usenet.news.interia.pl> <l75rar$hoe$1@node1.news.atman.pl>
<l78f8f$brs$2@usenet.news.interia.pl> <l79d60$4sr$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-78-30-102-21.free.aero2.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1385993391 25045 78.30.102.21 (2 Dec 2013 14:09:51
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 2 Dec 2013 14:09:51 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.1.1
In-Reply-To: <l79d60$4sr$1@mx1.internetia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1051473
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-11-29 07:32, John Kołalsky pisze:
>
> Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl>
>
>>>
>>> Tak, zyskasz. Przede wszystkim czas i pieniądze zaoszczędzone na
>>> dojeździe do serwisu. Nie musisz mieć też wypełnionej karty
>>> gwarancyjnej, wystarczy jakikolwiek dowód zakupu. Gdybyś zakupił w
>>> czasie krótszym niż 180 dni, to bez widocznych śladów świadczących o
>>> uszkodzeniu mechanicznym, zakłada się, że usterka występowała już w
>>> dniu zakupu. Więcej na
>>> http://sprzedaz.konsumencka.edu.pl/niezgodny.html
>>
>> Niestety, dopiero na miejscu dowiedziałem się że taką formę
>> reklamacji można składać tylko na piśmie... Oczywiście w sklepie
>> Komputronika nie ma żadnych druków, ani sprzedawca nie garnie sie do
>> informowania klienta jakie dane trzeba wpisać w takim piśmie, tak że
>> siłą rzeczy zareklamowałem tradycyjnie, czyli na gwarancję producenta.
>
> Teraz Ci ją na pewno rozpatrzą ...
> ...negatywnie
Pewnie że taka możliwość też istnieje, ale na to klient nie ma chyba
żadnego wpływu? I to nieważne jakiej firmy jest telefon bo i tak naprawy
są realizowane przez serwisanta zewnętrznego. Ten serwis w Piasecznie to
również poza Alcatelem - generalny serwisant firmy Samsung.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.12.13 15:10 Trybun
- 02.12.13 15:10 Trybun
- 02.12.13 15:12 Trybun
- 02.12.13 15:14 Trybun
- 03.12.13 08:52 Chris
- 03.12.13 08:58 Chris
- 03.12.13 12:37 Trybun
- 03.12.13 12:43 Trybun
- 03.12.13 13:25 Chris
- 03.12.13 13:29 Chris
- 03.12.13 18:16 John Kołalsky
- 03.12.13 22:29 animka
- 03.12.13 22:43 animka
- 03.12.13 22:52 animka
- 04.12.13 20:40 Trybun
Najnowsze wątki z tej grupy
- iOS, działające wifi z autolockiem
- Z instrukcji do kitu
- Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=