eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlawiatura czy wyświetlacz?Re: Klawiatura czy wyświetlacz?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Chris" <c...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Klawiatura czy wyświetlacz?
    Date: Fri, 29 Nov 2013 08:42:54 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 24
    Message-ID: <l79ghv$kr1$1@node2.news.atman.pl>
    References: <l6pqvc$60d$1@usenet.news.interia.pl> <l6r28f$md4$1@node2.news.atman.pl>
    <l6sd8j$k9k$1@usenet.news.interia.pl> <l6t2d1$iqf$1@node2.news.atman.pl>
    <l6v9h5$nuc$1@usenet.news.interia.pl> <l705fq$ks2$1@node1.news.atman.pl>
    <l72lni$vje$2@usenet.news.interia.pl> <l734fj$o6s$1@node1.news.atman.pl>
    <l74krd$5bo$1@usenet.news.interia.pl> <l74uqu$ig7$1@node1.news.atman.pl>
    <l753j1$5rm$1@usenet.news.interia.pl> <l75e3h$35u$1@node1.news.atman.pl>
    <l75nj0$gir$3@usenet.news.interia.pl> <l75rar$hoe$1@node1.news.atman.pl>
    <5297aaec$0$2170$65785112@news.neostrada.pl>
    <l79d32$4i3$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 194.56.211.10
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1385710975 21345 194.56.211.10 (29 Nov 2013 07:42:55
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Nov 2013 07:42:55 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6090
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1051408
    [ ukryj nagłówki ]

    John Kołalsky nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Chris" <x...@x...com>
    >>>>> Z fakturą do sprzedawcy i reklamuj jako niezgodność towaru z umową.
    >>>>> Kiedy kupiłeś telefon?
    >>>> Coś zyskam na tym względem tego gdybym zareklamował u producenta?
    >>>> Na początku marca, tego roku.
    >>> Tak, zyskasz. Przede wszystkim czas i pieniądze zaoszczędzone na
    >>> dojeździe do serwisu. Nie musisz mieć też wypełnionej karty
    >>> gwarancyjnej, wystarczy jakikolwiek dowód zakupu. Gdybyś zakupił w
    >>> czasie krótszym niż 180 dni, to bez widocznych śladów świadczących o
    >>> uszkodzeniu mechanicznym, zakłada się, że usterka występowała już w dniu
    >>> zakupu. Więcej na http://sprzedaz.konsumencka.edu.pl/niezgodny.html
    >> Ale sklepu już nie ma a tylko tam może reklamować na ustawę konsumencką,
    > Ale pisze, że firma w ktorej kupował jest.

    Zagubiłem się w postach, jeśli tak to ma prawo oddać na podstawie ustawy.
    Zresztą nawet jak firma się zwinie to zobowiązania zostają, jak nie
    polubownie to sądowo i mas 99% na wygraną.

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: